This shows you the differences between two versions of the page.
|
irva:laboratoarear:04 [2025/09/29 23:11] maria_anca.balutoiu [Augmented Faces] |
irva:laboratoarear:04 [2025/09/29 23:17] (current) maria_anca.balutoiu [Tasks] |
||
|---|---|---|---|
| Line 135: | Line 135: | ||
| * Creați un prefab și ștergeți **AR Default Face** din **Hierarchy**. | * Creați un prefab și ștergeți **AR Default Face** din **Hierarchy**. | ||
| * Setați prefabul creat ca **Face Prefab** al **ARFaceManager**. | * Setați prefabul creat ca **Face Prefab** al **ARFaceManager**. | ||
| + | |||
| + | === Camera Frontală === | ||
| + | În plus, cel mai adesea când dorim să augmentăm fețe, dorim să folosim camera frontală a telefonului. Astfel: | ||
| + | * Setați **AR Session -> AR Session -> Tracking mode** la valoarea **Rotation only**. | ||
| + | * Setați **XR Origin -> Camera Offset -> Main Camera -> AR Camera Manager -> Facing Direction** la valoarea **User**. Valoarea **World** reprezintă camera principală a telefonului. | ||
| ==== Tasks ==== | ==== Tasks ==== | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| - | Vom folosi scena **Augmented Images** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://github.com/UPB-Graphics/IRVA|aici]]. Scriptul necesar pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->Scripts**: **RuntimeImageLibrary.cs**. | + | Vom folosi scena **L4_AugmentedImages** din scheletul de laborator pentru primele 3 task-uri și scena **L4_AugmentedFaces** pentru ultimul task. Acesta poate fi descărcat de [[https://github.com/UPB-Graphics/IRVA|aici]]. Scriptul necesar pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->Scripts**: **RuntimeImageLibrary.cs**. |
| </note> | </note> | ||