This shows you the differences between two versions of the page.
|
irva:laboratoarear:03 [2025/09/27 20:01] maria_anca.balutoiu [Tasks] |
irva:laboratoarear:03 [2025/09/29 23:17] (current) maria_anca.balutoiu [Tasks] |
||
|---|---|---|---|
| Line 75: | Line 75: | ||
| * Adăugați în ierarhie componenta **ARCore Extensions**. | * Adăugați în ierarhie componenta **ARCore Extensions**. | ||
| * În inspector **ARCore Extensions**, mapați variabilele **Session**, **XR Origin** și **Camera Manager**. | * În inspector **ARCore Extensions**, mapați variabilele **Session**, **XR Origin** și **Camera Manager**. | ||
| - | * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **ARCore Extensions Config**. | + | * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud. |
| * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **Camera Config Filter**. | * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **Camera Config Filter**. | ||
| * Deschideți **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud. | * Deschideți **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud. | ||
| Line 143: | Line 143: | ||
| ==== Tasks ==== | ==== Tasks ==== | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| - | Vom folosi scena **Cloud Anchors** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://github.com/UPB-Graphics/IRVA|aici]]. Scripturile necesare pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->Scripts**: **ARCloudAnchorManager.cs** și **CloudAnchorObjectPlacement.cs**. | + | Vom folosi scena **L3_CloudAnchors** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://github.com/UPB-Graphics/IRVA|aici]]. Scripturile necesare pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->Scripts**: **ARCloudAnchorManager.cs** și **CloudAnchorObjectPlacement.cs**. |
| Inițial în scenă aveți 3 butoane: | Inițial în scenă aveți 3 butoane: | ||
| Line 159: | Line 159: | ||
| </note> | </note> | ||
| + | <note important>Importați ultima versiune a pachetului ''IRVA_L3_AR'' care se găsește în folder-ul **UnityPackages** din folderul root al proiectului.</note> | ||
| + | - Adăugați în scenă și configurați ARCore extensions astfel încât să aveți suport pentru ancore cloud. | ||
| - Implementați una din cele 3 metode pentru activarea API-ului ARCore Cloud Anchor și faceți setările corespunzătoare și în interfața Unity. | - Implementați una din cele 3 metode pentru activarea API-ului ARCore Cloud Anchor și faceți setările corespunzătoare și în interfața Unity. | ||
| - Adăugați un cub pe ecran la poziția degetului. Atașați cubului o ancoră. | - Adăugați un cub pe ecran la poziția degetului. Atașați cubului o ancoră. | ||