Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoarear:03 [2025/09/27 20:00]
maria_anca.balutoiu [Calitatea Mapării Feature Points]
irva:laboratoarear:03 [2025/09/29 23:17] (current)
maria_anca.balutoiu [Tasks]
Line 75: Line 75:
   * Adăugați în ierarhie componenta **ARCore Extensions**.   * Adăugați în ierarhie componenta **ARCore Extensions**.
   * În inspector **ARCore Extensions**,​ mapați variabilele **Session**,​ **XR Origin** și **Camera Manager**.   * În inspector **ARCore Extensions**,​ mapați variabilele **Session**,​ **XR Origin** și **Camera Manager**.
-  * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **ARCore Extensions Config**.+  * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **ARCore Extensions Config** ​și activați ancorele cloud.
   * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **Camera Config Filter**.   * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **Camera Config Filter**.
   * Deschideți **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud.   * Deschideți **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud.
Line 141: Line 141:
 FeatureMapQuality quality = arAnchorManager.EstimateFeatureMapQualityForHosting(GetCameraPose());​ FeatureMapQuality quality = arAnchorManager.EstimateFeatureMapQualityForHosting(GetCameraPose());​
 </​code>​ </​code>​
-===== Tasks =====+==== Tasks ====
 <note tip> ​ <note tip> ​
- +Vom folosi scena **L3_CloudAnchors** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://​github.com/​UPB-Graphics/​IRVA|aici]]. Scripturile necesare pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->​Scripts**:​ **ARCloudAnchorManager.cs** și **CloudAnchorObjectPlacement.cs**.
-Vom folosi scena **Cloud Anchors** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://​github.com/​UPB-Graphics/​IRVA|aici]]. Scripturile necesare pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->​Scripts**:​ **ARCloudAnchorManager.cs** și **CloudAnchorObjectPlacement.cs**.+
  
 Inițial în scenă aveți 3 butoane: Inițial în scenă aveți 3 butoane:
Line 160: Line 159:
 </​note>​ </​note>​
  
 +<note important>​Importați ultima versiune a pachetului ''​IRVA_L3_AR''​ care se găsește în folder-ul **UnityPackages** din folderul root al proiectului.</​note>​
  
 +  - Adăugați în scenă și configurați ARCore extensions astfel încât să aveți suport pentru ancore cloud.
   - Implementați una din cele 3 metode pentru activarea API-ului ARCore Cloud Anchor și faceți setările corespunzătoare și în interfața Unity.   - Implementați una din cele 3 metode pentru activarea API-ului ARCore Cloud Anchor și faceți setările corespunzătoare și în interfața Unity.
   - Adăugați un cub pe ecran la poziția degetului. Atașați cubului o ancoră.   - Adăugați un cub pe ecran la poziția degetului. Atașați cubului o ancoră.
irva/laboratoarear/03.1758992457.txt.gz · Last modified: 2025/09/27 20:00 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0