This shows you the differences between two versions of the page.
|
irva:laboratoarear:03 [2025/09/27 20:00] maria_anca.balutoiu [API Key Authentication] |
irva:laboratoarear:03 [2025/09/29 23:17] (current) maria_anca.balutoiu [Tasks] |
||
|---|---|---|---|
| Line 75: | Line 75: | ||
| * Adăugați în ierarhie componenta **ARCore Extensions**. | * Adăugați în ierarhie componenta **ARCore Extensions**. | ||
| * În inspector **ARCore Extensions**, mapați variabilele **Session**, **XR Origin** și **Camera Manager**. | * În inspector **ARCore Extensions**, mapați variabilele **Session**, **XR Origin** și **Camera Manager**. | ||
| - | * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **ARCore Extensions Config**. | + | * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud. |
| * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **Camera Config Filter**. | * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **Camera Config Filter**. | ||
| * Deschideți **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud. | * Deschideți **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud. | ||
| Line 135: | Line 135: | ||
| * Setăm **Android Authentication Strategy** la valoarea **API key**. | * Setăm **Android Authentication Strategy** la valoarea **API key**. | ||
| * Adăugăm cheia în câmpul **Cloud Anchor API Keys**. | * Adăugăm cheia în câmpul **Cloud Anchor API Keys**. | ||
| - | ===== Calitatea Mapării Feature Points ===== | + | ==== Calitatea Mapării Feature Points ==== |
| **FeatureMapQuality** indică gradul de calitate al punctelor caracteristice detectate de ARCore de la o anumită poziție. Ancorele cloud care sunt salvate folosind puncte caracteristice de o calitate înaltă vor avea în general rezultate cât mai bune. Dacă gradul de calitate al hărții de puncte caracteristice nu poate fi estimat pentru o anumită poziție și orientare, atunci **EstimateFeatureMapQualityForHosting** loghează un mesaj de avertizare și are rezultatul **FeatureMapQuality.Insufficient**. Acest rezultat indică faptul că ARCore va avea cel mai probabil dificultăți în rezolvarea ancorei cloud. Deci, pentru rezultate optime, trebuie să ne asigurăm că **FeatureMapQuality** indică un rezultat suficient de bun. | **FeatureMapQuality** indică gradul de calitate al punctelor caracteristice detectate de ARCore de la o anumită poziție. Ancorele cloud care sunt salvate folosind puncte caracteristice de o calitate înaltă vor avea în general rezultate cât mai bune. Dacă gradul de calitate al hărții de puncte caracteristice nu poate fi estimat pentru o anumită poziție și orientare, atunci **EstimateFeatureMapQualityForHosting** loghează un mesaj de avertizare și are rezultatul **FeatureMapQuality.Insufficient**. Acest rezultat indică faptul că ARCore va avea cel mai probabil dificultăți în rezolvarea ancorei cloud. Deci, pentru rezultate optime, trebuie să ne asigurăm că **FeatureMapQuality** indică un rezultat suficient de bun. | ||
| Line 141: | Line 141: | ||
| FeatureMapQuality quality = arAnchorManager.EstimateFeatureMapQualityForHosting(GetCameraPose()); | FeatureMapQuality quality = arAnchorManager.EstimateFeatureMapQualityForHosting(GetCameraPose()); | ||
| </code> | </code> | ||
| - | ===== Tasks ===== | + | ==== Tasks ==== |
| <note tip> | <note tip> | ||
| - | + | Vom folosi scena **L3_CloudAnchors** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://github.com/UPB-Graphics/IRVA|aici]]. Scripturile necesare pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->Scripts**: **ARCloudAnchorManager.cs** și **CloudAnchorObjectPlacement.cs**. | |
| - | Vom folosi scena **Cloud Anchors** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://github.com/UPB-Graphics/IRVA|aici]]. Scripturile necesare pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->Scripts**: **ARCloudAnchorManager.cs** și **CloudAnchorObjectPlacement.cs**. | + | |
| Inițial în scenă aveți 3 butoane: | Inițial în scenă aveți 3 butoane: | ||
| Line 160: | Line 159: | ||
| </note> | </note> | ||
| + | <note important>Importați ultima versiune a pachetului ''IRVA_L3_AR'' care se găsește în folder-ul **UnityPackages** din folderul root al proiectului.</note> | ||
| + | - Adăugați în scenă și configurați ARCore extensions astfel încât să aveți suport pentru ancore cloud. | ||
| - Implementați una din cele 3 metode pentru activarea API-ului ARCore Cloud Anchor și faceți setările corespunzătoare și în interfața Unity. | - Implementați una din cele 3 metode pentru activarea API-ului ARCore Cloud Anchor și faceți setările corespunzătoare și în interfața Unity. | ||
| - Adăugați un cub pe ecran la poziția degetului. Atașați cubului o ancoră. | - Adăugați un cub pe ecran la poziția degetului. Atașați cubului o ancoră. | ||