Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoarear:03 [2024/10/07 16:41]
maria_anca.balutoiu [Folosirea Ancorelor Cloud]
irva:laboratoarear:03 [2024/12/10 13:20] (current)
andrei.lapusteanu typos
Line 75: Line 75:
   * Adăugați în ierarhie componenta **ARCore Extensions**.   * Adăugați în ierarhie componenta **ARCore Extensions**.
   * În inspector **ARCore Extensions**,​ mapați variabilele **Session**,​ **XR Origin** și **Camera Manager**.   * În inspector **ARCore Extensions**,​ mapați variabilele **Session**,​ **XR Origin** și **Camera Manager**.
-  * **Project** -> **Assets ​pane** -> click dreapta ​-> **Create** -> **XR** -> **ARCore Extensions Config**. +  * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **ARCore Extensions Config**. 
-  * **Project** -> **Assets ​pane** -> click dreapta ​-> **Create** -> **XR** -> **Camera Config Filter**.+  * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **Camera Config Filter**.
   * Deschideți **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud.   * Deschideți **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud.
   * Mapați cele două obiecte nou create în componenta **ARCore Extensions**.   * Mapați cele două obiecte nou create în componenta **ARCore Extensions**.
Line 93: Line 93:
 <note important>​În cazul OAuth 2.0 Client IDs va trebui specificat SHA-1 certificate fingerprint al aplicației. Pentru a afla acest lucru, trebuie să facem următorii pași: <note important>​În cazul OAuth 2.0 Client IDs va trebui specificat SHA-1 certificate fingerprint al aplicației. Pentru a afla acest lucru, trebuie să facem următorii pași:
   - În Unity deschidem **File -> Build Settings**.   - În Unity deschidem **File -> Build Settings**.
-  - Deschidem **Player Settings -> Publishing Settings**. +  - Deschidem **Player Settings -> Publishing Settings** 
-  ​- **Keystore Manager -> Keystore... -> Create new -> In dedicated location**.+  - **Keystore Manager -> Keystore... -> Create new -> In dedicated location**.
   - Completăm parola fișierului nou creat.   - Completăm parola fișierului nou creat.
   - Completăm un alias.   - Completăm un alias.
Line 144: Line 144:
 <note tip> ​ <note tip> ​
  
-Vom folosi scena **Cloud Anchors** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://​github.com/​Maria-Anca-Balutoiu/IRVA_AR|aici]]. Scripturile necesare pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->​Scripts**:​ **ARCloudAnchorManager.cs** și **CloudAnchorObjectPlacement.cs**.+Vom folosi scena **Cloud Anchors** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://​github.com/​UPB-Graphics/IRVA|aici]]. Scripturile necesare pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->​Scripts**:​ **ARCloudAnchorManager.cs** și **CloudAnchorObjectPlacement.cs**.
  
 Inițial în scenă aveți 3 butoane: Inițial în scenă aveți 3 butoane:
Line 166: Line 166:
   - Ștergeți cubul de pe ecran la apăsarea butonului **Delete**.   - Ștergeți cubul de pe ecran la apăsarea butonului **Delete**.
   - Folosind ancora din cloud, afișați cubul în poziția în care l-ați plasat inițial.   - Folosind ancora din cloud, afișați cubul în poziția în care l-ați plasat inițial.
-  - **Bonus:** Laboratorul este configurat să accepte o singură ancoră cloud. Modificați astfel încât să puteți adăuga, ​hostui ​și rezolva oricâte ancore cloud.+  - **Bonus:** Laboratorul este configurat să accepte o singură ancoră cloud. Modificați astfel încât să puteți adăuga, ​hosta și rezolva oricâte ancore cloud.
  
  
irva/laboratoarear/03.1728308468.txt.gz · Last modified: 2024/10/07 16:41 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0