This shows you the differences between two versions of the page.
irva:laboratoarear:03 [2024/10/07 16:40] maria_anca.balutoiu [Folosirea Ancorelor Cloud] |
irva:laboratoarear:03 [2024/12/10 13:20] (current) andrei.lapusteanu typos |
||
---|---|---|---|
Line 75: | Line 75: | ||
* Adăugați în ierarhie componenta **ARCore Extensions**. | * Adăugați în ierarhie componenta **ARCore Extensions**. | ||
* În inspector **ARCore Extensions**, mapați variabilele **Session**, **XR Origin** și **Camera Manager**. | * În inspector **ARCore Extensions**, mapați variabilele **Session**, **XR Origin** și **Camera Manager**. | ||
- | * **Project** -> **Assets pane** -> click dreapta -> **Create** -> **XR** -> **ARCore Extensions Config**. | + | * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **ARCore Extensions Config**. |
- | * **Project** -> **Assets pane** -> click dreapta -> **Create** -> **XR** -> **Camera Config Filter**. | + | * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **Camera Config Filter**. |
* Deschideți **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud. | * Deschideți **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud. | ||
* Mapați cele două obiecte nou create în componenta **ARCore Extensions**. | * Mapați cele două obiecte nou create în componenta **ARCore Extensions**. | ||
- | |||
</note> | </note> | ||
Line 94: | Line 93: | ||
<note important>În cazul OAuth 2.0 Client IDs va trebui specificat SHA-1 certificate fingerprint al aplicației. Pentru a afla acest lucru, trebuie să facem următorii pași: | <note important>În cazul OAuth 2.0 Client IDs va trebui specificat SHA-1 certificate fingerprint al aplicației. Pentru a afla acest lucru, trebuie să facem următorii pași: | ||
- În Unity deschidem **File -> Build Settings**. | - În Unity deschidem **File -> Build Settings**. | ||
- | - Deschidem **Player Settings -> Publishing Settings**. | + | - Deschidem **Player Settings -> Publishing Settings** |
- | - - **Keystore Manager -> Keystore... -> Create new -> In dedicated location**. | + | - **Keystore Manager -> Keystore... -> Create new -> In dedicated location**. |
- Completăm parola fișierului nou creat. | - Completăm parola fișierului nou creat. | ||
- Completăm un alias. | - Completăm un alias. | ||
Line 145: | Line 144: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Vom folosi scena **Cloud Anchors** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://github.com/Maria-Anca-Balutoiu/IRVA_AR|aici]]. Scripturile necesare pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->Scripts**: **ARCloudAnchorManager.cs** și **CloudAnchorObjectPlacement.cs**. | + | Vom folosi scena **Cloud Anchors** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://github.com/UPB-Graphics/IRVA|aici]]. Scripturile necesare pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->Scripts**: **ARCloudAnchorManager.cs** și **CloudAnchorObjectPlacement.cs**. |
Inițial în scenă aveți 3 butoane: | Inițial în scenă aveți 3 butoane: | ||
Line 167: | Line 166: | ||
- Ștergeți cubul de pe ecran la apăsarea butonului **Delete**. | - Ștergeți cubul de pe ecran la apăsarea butonului **Delete**. | ||
- Folosind ancora din cloud, afișați cubul în poziția în care l-ați plasat inițial. | - Folosind ancora din cloud, afișați cubul în poziția în care l-ați plasat inițial. | ||
- | - **Bonus:** Laboratorul este configurat să accepte o singură ancoră cloud. Modificați astfel încât să puteți adăuga, hostui și rezolva oricâte ancore cloud. | + | - **Bonus:** Laboratorul este configurat să accepte o singură ancoră cloud. Modificați astfel încât să puteți adăuga, hosta și rezolva oricâte ancore cloud. |