Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoarear:03 [2024/10/07 09:45]
maria_anca.balutoiu [API Key Authentication]
irva:laboratoarear:03 [2024/12/10 13:20] (current)
andrei.lapusteanu typos
Line 70: Line 70:
 Pentru a putea folosi ancore cloud este nevoie de o formă de autentificare. În cazul Android, ARCore Extensions oferă suport pentru Keyless și API Key pentru autentificare. Pentru iOS, ARCore Extensions oferă suport pentru Authentication token și API Key. Autentificarea trebuie activată manual în **Edit -> Project Settings -> XR Plug-in Management -> ARCore Extensions**. Pentru a putea folosi ancore cloud este nevoie de o formă de autentificare. În cazul Android, ARCore Extensions oferă suport pentru Keyless și API Key pentru autentificare. Pentru iOS, ARCore Extensions oferă suport pentru Authentication token și API Key. Autentificarea trebuie activată manual în **Edit -> Project Settings -> XR Plug-in Management -> ARCore Extensions**.
  
-<note warning>​API-ul ARCore Cloud Anchor necesită instalarea **ARCore Extensions for AR Foundation**.</​note>​+<note warning>​API-ul ARCore Cloud Anchor necesită instalarea **ARCore Extensions for AR Foundation** ​(urmați pașii de [[https://​developers.google.com/​ar/​develop/​unity-arf/​getting-started-extensions|aici]]).</​note>​ 
 + 
 +<note tip>În plus față de **AR Session** și **XR Origin**, vor trebui făcuți următorii pași: 
 +  * Adăugați în ierarhie componenta **ARCore Extensions**. 
 +  * În inspector **ARCore Extensions**,​ mapați variabilele **Session**,​ **XR Origin** și **Camera Manager**. 
 +  * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **ARCore Extensions Config**. 
 +  * **Assets** -> **Create** -> **XR** -> **Camera Config Filter**. 
 +  * Deschideți **ARCore Extensions Config** și activați ancorele cloud. 
 +  * Mapați cele două obiecte nou create în componenta **ARCore Extensions**. 
 +</​note>​
  
 ===== Activare API ARCore Cloud Anchor ===== ===== Activare API ARCore Cloud Anchor =====
Line 84: Line 93:
 <note important>​În cazul OAuth 2.0 Client IDs va trebui specificat SHA-1 certificate fingerprint al aplicației. Pentru a afla acest lucru, trebuie să facem următorii pași: <note important>​În cazul OAuth 2.0 Client IDs va trebui specificat SHA-1 certificate fingerprint al aplicației. Pentru a afla acest lucru, trebuie să facem următorii pași:
   - În Unity deschidem **File -> Build Settings**.   - În Unity deschidem **File -> Build Settings**.
-  - Deschidem **Player Settings -> Publishing Settings**. +  - Deschidem **Player Settings -> Publishing Settings** 
-  ​- **Keystore Manager -> Keystore... -> Create new -> In dedicated location**.+  - **Keystore Manager -> Keystore... -> Create new -> In dedicated location**.
   - Completăm parola fișierului nou creat.   - Completăm parola fișierului nou creat.
   - Completăm un alias.   - Completăm un alias.
Line 135: Line 144:
 <note tip> ​ <note tip> ​
  
-Vom folosi scena **Cloud Anchors** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://​github.com/​Maria-Anca-Balutoiu/IRVA_AR|aici]]. Scripturile necesare pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->​Scripts**:​ **ARCloudAnchorManager.cs** și **CloudAnchorObjectPlacement.cs**.+Vom folosi scena **Cloud Anchors** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://​github.com/​UPB-Graphics/IRVA|aici]]. Scripturile necesare pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->​Scripts**:​ **ARCloudAnchorManager.cs** și **CloudAnchorObjectPlacement.cs**.
  
 Inițial în scenă aveți 3 butoane: Inițial în scenă aveți 3 butoane:
Line 157: Line 166:
   - Ștergeți cubul de pe ecran la apăsarea butonului **Delete**.   - Ștergeți cubul de pe ecran la apăsarea butonului **Delete**.
   - Folosind ancora din cloud, afișați cubul în poziția în care l-ați plasat inițial.   - Folosind ancora din cloud, afișați cubul în poziția în care l-ați plasat inițial.
-  - **Bonus:** Laboratorul este configurat să accepte o singură ancoră cloud. Modificați astfel încât să puteți adăuga, ​hostui ​și rezolva oricâte ancore cloud.+  - **Bonus:** Laboratorul este configurat să accepte o singură ancoră cloud. Modificați astfel încât să puteți adăuga, ​hosta și rezolva oricâte ancore cloud.
  
  
irva/laboratoarear/03.1728283535.txt.gz · Last modified: 2024/10/07 09:45 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0