This shows you the differences between two versions of the page.
irva:laboratoarear:01 [2024/10/01 00:59] maria_anca.balutoiu [Crearea unei Baze de Date Proprii] |
irva:laboratoarear:01 [2024/10/09 18:30] (current) maria_anca.balutoiu [Tasks] |
||
---|---|---|---|
Line 34: | Line 34: | ||
- Selectăm o imagine din baza de date selectată. | - Selectăm o imagine din baza de date selectată. | ||
+ | ==== Crearea unei Baze de Date Proprii ==== | ||
+ | - Accesăm meniul [[https://developer.vuforia.com/vui/develop/databases|Target Manager]] de pe site-ul Vuforia (trebuie să fiți logați). | ||
+ | - Apăsăm butonul **Generate Database** pentru a crea o nouă bază de date. | ||
+ | - După ce am creat baza de date, dăm click pe ea. | ||
+ | - Pentru a popula baza de date, apasăm butonul **Add Target**. | ||
+ | - Odată adăugată imaginea, după ce s-a procesat, vom primi un scor. Cu cât scorul e mai bun, cu atât sunt șanse mai mari ca imaginea să fie detectată de Vuforia.{{ :irva:laboratoare:qrcode_rating.png?700 |}} | ||
+ | - După ce am adăugat toate imaginile dorite, descărcăm baza de date pentru Unity. | ||
+ | - Vom obține un pachet Unity, pe care îl putem importa în proiect. | ||
+ | - Odată importat, putem înlocui în obiectul Image Target baza de date default cu propria bază de date. | ||
- | ===== Adăugarea de Obiecte 3D ===== | + | ==== Adăugarea de Obiecte 3D ==== |
Acum putem adăuga obiecte pe care dorim să le augmentăm. Putem face acest lucru, adăugând un obiect 3D drept copil obiectului de tip Target Image. Automat vor fi făcute setările necesare pentru AR (**DefaultObserverEventHandler.cs**). | Acum putem adăuga obiecte pe care dorim să le augmentăm. Putem face acest lucru, adăugând un obiect 3D drept copil obiectului de tip Target Image. Automat vor fi făcute setările necesare pentru AR (**DefaultObserverEventHandler.cs**). | ||
Line 108: | Line 117: | ||
===== Tasks ===== | ===== Tasks ===== | ||
- | <note tip>Scheletul de cod pentru laborator poate fi descărcat de [[https://github.com/Maria-Anca-Balutoiu/IRVA_AR | aici]].</note> | + | <note tip>Scheletul de cod pentru laborator poate fi descărcat de [[https://github.com/UPB-Graphics/IRVA | aici]].</note> |
- Deschideți scena **Vuforia** din scheletul de cod. | - Deschideți scena **Vuforia** din scheletul de cod. | ||
- Creați o nouă licență de development pentru Vuforia Engine. | - Creați o nouă licență de development pentru Vuforia Engine. | ||
Line 115: | Line 124: | ||
- Adăugați un obiect 3D de augmentat. | - Adăugați un obiect 3D de augmentat. | ||
- Adăugați o imagine custom pe post de target image și adăugați un obiect 3D asociat acestei imagini. | - Adăugați o imagine custom pe post de target image și adăugați un obiect 3D asociat acestei imagini. | ||
+ | - Adăugați un cititor de coduri QR în scenă și afișați textul decodat pe ecran. | ||
+ | - **Bonus.** Când se citește orice cod QR din scenă, dacă există un model 3D augmentat, acesta va deveni animat (Hint! Modelele 3D din Vuforia Core Samples au și animații incluse). | ||