Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoare:resurse:introvr [2024/10/15 02:17]
andrei.lapusteanu Updated images
irva:laboratoare:resurse:introvr [2025/10/14 19:38] (current)
andrei.lapusteanu
Line 38: Line 38:
   * **Controller-e și feedback haptic** – Acestea reprezintă unul dintre mecanismele principale care facilitează interacțiunile cu mediul virtual.   * **Controller-e și feedback haptic** – Acestea reprezintă unul dintre mecanismele principale care facilitează interacțiunile cu mediul virtual.
   * **Câmp vizual (FOV – Field of View) larg** – Un FOV larg este necesar pentru a acoperi cât mai mult din câmpul vizual al utilizatorului,​ oferind o experiență convingătoare.   * **Câmp vizual (FOV – Field of View) larg** – Un FOV larg este necesar pentru a acoperi cât mai mult din câmpul vizual al utilizatorului,​ oferind o experiență convingătoare.
-  * **Rată de reîmprospătare (refresh rate) ridicat** – Experiențele VR necesită un refresh rate ridicat, deoarece redarea stereoscopică și urmărirea mișcării capului pot crea disconfort la framerate-uri scăzute. Se recomandă un refresh rate minim de 60Hz; alte valori uzuale sunt 72Hz, 90Hz și 120Hz.+  * **Rată de reîmprospătare (refresh rate) ridicată** – Experiențele VR necesită un refresh rate ridicat, deoarece redarea stereoscopică și urmărirea mișcării capului pot crea disconfort la framerate-uri scăzute. Se recomandă un refresh rate minim de 60Hz; alte valori uzuale sunt 72Hz, 90Hz și 120Hz.
   * **Rezoluție ridicată** – O rezoluție înaltă crește fidelitatea imaginii redate   * **Rezoluție ridicată** – O rezoluție înaltă crește fidelitatea imaginii redate
  
irva/laboratoare/resurse/introvr.txt · Last modified: 2025/10/14 19:38 by andrei.lapusteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0