This is an old revision of the document!


Laboratorul 09. Meta Quest | Interacțiuni

Date de intrare

Headset-urile pe care le folosim se bazează pe Interaction SDK, care se ocupă de procesarea fluxului de date oferit de către hardware – în esență, datele de interes care pot fi folosite în aplicații sunt poziția și rotația atât a headset-ului cât și a controller-elor sau mâinilor. În implementări mai recente, există funcționalități ce permit și realizarea body și face tracking-ului (face tracking doar pe Meta Pro).

Aceste data de intrare sunt procesate de către Interaction SDK. De exemply, pentru hand tracking, datele de intrare sunt trecute printr-un filtru (pentru a minimiza jitter-ul), se creează o mână “sintetică” ce constrânge poziția/rotația mâinii (de exemplu, pentru a nu trece prin anumite obiecte) iar în final se creează reprezentarea vizuală.

irva/laboratoare/09.1704791668.txt.gz · Last modified: 2024/01/09 11:14 by andrei.lapusteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0