This shows you the differences between two versions of the page.
irva:laboratoare:08 [2024/01/08 23:09] andrei.lapusteanu |
irva:laboratoare:08 [2024/01/08 23:11] (current) andrei.lapusteanu |
||
---|---|---|---|
Line 12: | Line 12: | ||
Până în prezent, în proiectul suport au fost integrate diverse SDK-uri, precum Cardboard XR, SteamVR și Meta XR. Fiecare dintre acestea rulează pe un anumit target (Windows, Android, etc.), și necesită configurarea corectă a unui **XR Plug-in provider**. | Până în prezent, în proiectul suport au fost integrate diverse SDK-uri, precum Cardboard XR, SteamVR și Meta XR. Fiecare dintre acestea rulează pe un anumit target (Windows, Android, etc.), și necesită configurarea corectă a unui **XR Plug-in provider**. | ||
- | Un **XR plug-in provider** este o componentă software ce permite interfațarea dintre Unity și hardware-ul VR -- așadar, fiecare headset comunică printr-un provider diferit. Acest provider se poate condifura în **Project Settings -> XR Plug-in Management -> Plug-in Providers**. | + | Un **XR plug-in provider** este o componentă software ce permite interfațarea dintre Unity și hardware-ul VR -- așadar, fiecare headset comunică printr-un provider diferit. Acest provider se poate configura în **Project Settings -> XR Plug-in Management -> Plug-in Providers**. |
Așadar, în funcție de headset-ul target, trebuie să setați provider-ul corect -- acest proces a fost automatizat în proiect prin implementarea script-ului ''XRPluginProviderController'', care setează provider-ul corect în funcție de un VR target atât în testarea în editor cât și la realizarea unui build. | Așadar, în funcție de headset-ul target, trebuie să setați provider-ul corect -- acest proces a fost automatizat în proiect prin implementarea script-ului ''XRPluginProviderController'', care setează provider-ul corect în funcție de un VR target atât în testarea în editor cât și la realizarea unui build. | ||
Line 20: | Line 20: | ||
În fiecare scenă VR pe care doriți s-o testați: | În fiecare scenă VR pe care doriți s-o testați: | ||
- | * Includeți oriunde în ierarhia scenei prefab-ul **Assets -> Project Setup -> CustomXRPluginProvider -> Prefabs -> [XRPluginProviderController]** | + | * Includeți oriunde în ierarhia scenei la care lucrați prefab-ul **Assets -> Project Setup -> CustomXRPluginProvider -> Prefabs -> [XRPluginProviderController]** |
* Setați din inspector de pe script-ul atașat target-ul VR corespunzător | * Setați din inspector de pe script-ul atașat target-ul VR corespunzător | ||