Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoare:08 [2024/01/08 23:09]
andrei.lapusteanu
irva:laboratoare:08 [2024/01/08 23:11] (current)
andrei.lapusteanu
Line 12: Line 12:
 Până în prezent, în proiectul suport au fost integrate diverse SDK-uri, precum Cardboard XR, SteamVR și Meta XR. Fiecare dintre acestea rulează pe un anumit target (Windows, Android, etc.), și necesită configurarea corectă a unui **XR Plug-in provider**. Până în prezent, în proiectul suport au fost integrate diverse SDK-uri, precum Cardboard XR, SteamVR și Meta XR. Fiecare dintre acestea rulează pe un anumit target (Windows, Android, etc.), și necesită configurarea corectă a unui **XR Plug-in provider**.
  
-Un **XR plug-in provider** este o componentă software ce permite interfațarea dintre Unity și hardware-ul VR -- așadar, fiecare headset comunică printr-un provider diferit. Acest provider se poate condifura ​în **Project Settings -> XR Plug-in Management -> Plug-in Providers**.+Un **XR plug-in provider** este o componentă software ce permite interfațarea dintre Unity și hardware-ul VR -- așadar, fiecare headset comunică printr-un provider diferit. Acest provider se poate configura ​în **Project Settings -> XR Plug-in Management -> Plug-in Providers**.
  
 Așadar, în funcție de headset-ul target, trebuie să setați provider-ul corect -- acest proces a fost automatizat în proiect prin implementarea script-ului ''​XRPluginProviderController'',​ care setează provider-ul corect în funcție de un VR target atât în testarea în editor cât și la realizarea unui build. Așadar, în funcție de headset-ul target, trebuie să setați provider-ul corect -- acest proces a fost automatizat în proiect prin implementarea script-ului ''​XRPluginProviderController'',​ care setează provider-ul corect în funcție de un VR target atât în testarea în editor cât și la realizarea unui build.
Line 20: Line 20:
 În fiecare scenă VR pe care doriți s-o testați: În fiecare scenă VR pe care doriți s-o testați:
  
-  * Includeți oriunde în ierarhia scenei prefab-ul **Assets -> Project Setup -> CustomXRPluginProvider -> Prefabs -> [XRPluginProviderController]**+  * Includeți oriunde în ierarhia scenei ​la care lucrați ​prefab-ul **Assets -> Project Setup -> CustomXRPluginProvider -> Prefabs -> [XRPluginProviderController]**
   * Setați din inspector de pe script-ul atașat target-ul VR corespunzător   * Setați din inspector de pe script-ul atașat target-ul VR corespunzător
  
irva/laboratoare/08.1704748167.txt.gz · Last modified: 2024/01/08 23:09 by andrei.lapusteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0