Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoare:08 [2023/12/12 11:05]
andrei.lapusteanu [Dispozitive]
irva:laboratoare:08 [2024/01/08 23:11] (current)
andrei.lapusteanu
Line 1: Line 1:
 ===== Laboratorul ​08. Meta Quest | Overview & Setup ​===== ​ ===== Laboratorul ​08. Meta Quest | Overview & Setup ​===== ​
 +
 +====⚠️ Update-uri / Fixes ⚠️====
 +[[https://​github.com/​Andrei-Lapusteanu/​IRVA_VR/​tree/​master|Repo-ul]] ​ a fost updatat pentru a rezolva probleme ce țineau de testarea Quest Link-ului în editor și (unele) erori de Gradle.
 +
 +=== Erori build Gradle ===
 +
 +S-ar putea ca setarea **Project Settings -> Player -> Other Settings -> Target API Level**, care în mod implicit este pe **Automatic (highest installed)**,​ să nu fie suficientă,​ așadar recomandăm să testați API Level-uri 31+.
 +
 +=== Problemă pornire SteamVR cu Quest Link | Loading screen stuck pe aplicația instalată pe cască ===
 +
 +Până în prezent, în proiectul suport au fost integrate diverse SDK-uri, precum Cardboard XR, SteamVR și Meta XR. Fiecare dintre acestea rulează pe un anumit target (Windows, Android, etc.), și necesită configurarea corectă a unui **XR Plug-in provider**.
 +
 +Un **XR plug-in provider** este o componentă software ce permite interfațarea dintre Unity și hardware-ul VR -- așadar, fiecare headset comunică printr-un provider diferit. Acest provider se poate configura în **Project Settings -> XR Plug-in Management -> Plug-in Providers**.
 +
 +Așadar, în funcție de headset-ul target, trebuie să setați provider-ul corect -- acest proces a fost automatizat în proiect prin implementarea script-ului ''​XRPluginProviderController'',​ care setează provider-ul corect în funcție de un VR target atât în testarea în editor cât și la realizarea unui build.
 +
 +== "Ce trebuie eu să fac?" ==
 +
 +În fiecare scenă VR pe care doriți s-o testați:
 +
 +  * Includeți oriunde în ierarhia scenei la care lucrați prefab-ul **Assets -> Project Setup -> CustomXRPluginProvider -> Prefabs -> [XRPluginProviderController]**
 +  * Setați din inspector de pe script-ul atașat target-ul VR corespunzător
 +
 +{{ :​irva:​laboratoare:​image_2024-01-08_230109515.png?​300 |}}
  
 ==== Introducere ==== ==== Introducere ====
Line 84: Line 108:
 <note important>​Pașii prezentați în acest subcapitol nu sunt necesari dacă folosiți [[https://​github.com/​Andrei-Lapusteanu/​IRVA_VR|proiectul suport din repo]].</​note>​ <note important>​Pașii prezentați în acest subcapitol nu sunt necesari dacă folosiți [[https://​github.com/​Andrei-Lapusteanu/​IRVA_VR|proiectul suport din repo]].</​note>​
  
-  * Pentru a accelera testarea în acest setup initial, în proiect a fost integrat pachet-ul de samples ([[https://​assetstore.unity.com/​packages/​tools/​integration/​meta-xr-interaction-sdk-ovr-samples-268521|download]]). Într-un proiect nou, după instalarea pachetului, din **Package Manager** puteți importa câteva scene demo. +  * Pentru a accelera testarea în acest setup inițial, în proiect a fost integrat pachet-ul de samples ([[https://​assetstore.unity.com/​packages/​tools/​integration/​meta-xr-interaction-sdk-ovr-samples-268521|download]]). Într-un proiect nou, după instalarea pachetului, din **Package Manager** puteți importa câteva scene demo. 
   * Aceste scene demo prezintă în mod detaliat diverse feature-uri posibile cu aceste headset-uri. Sunt un punct bun de plecare dacă doriți să integrați aceste funcționalități în alte proiecte ale voastre. ​   * Aceste scene demo prezintă în mod detaliat diverse feature-uri posibile cu aceste headset-uri. Sunt un punct bun de plecare dacă doriți să integrați aceste funcționalități în alte proiecte ale voastre. ​
  
irva/laboratoare/08.1702371948.txt.gz · Last modified: 2023/12/12 11:05 by andrei.lapusteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0