This shows you the differences between two versions of the page.
irva:laboratoare:07 [2023/12/06 15:22] andrei.lapusteanu |
irva:laboratoare:07 [2023/12/06 18:22] (current) andrei.lapusteanu |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
===== Laboratorul 07. HTC Vive ===== | ===== Laboratorul 07. HTC Vive ===== | ||
+ | |||
+ | <note important>Pentru laboratoarele de VR va trebui să descărcați acest repo: https://github.com/Andrei-Lapusteanu/IRVA_VR. **We strongly recommend** să vă clonați repo-ul (nu download .zip) întrucât vor exsita update-uri la acesta!</note> | ||
**HTC Vive** este unul dintre cele mai populare sisteme de realitate virtuală. Este considerat un standard al realității virtuale. Acesta asigură tracking cât mai exact atât al HMD-ului (head mounted display) și al controllerelor, cât și al multiplelor accesorii care pot fi adăugate în plus, precum trackere. | **HTC Vive** este unul dintre cele mai populare sisteme de realitate virtuală. Este considerat un standard al realității virtuale. Acesta asigură tracking cât mai exact atât al HMD-ului (head mounted display) și al controllerelor, cât și al multiplelor accesorii care pot fi adăugate în plus, precum trackere. | ||
Line 68: | Line 70: | ||
{{ :irva:laboratoare:htcvivetrackerindex.png?300 |}} | {{ :irva:laboratoare:htcvivetrackerindex.png?300 |}} | ||
===== Tasks ===== | ===== Tasks ===== | ||
- | - Realizați setup-ul necesar rularii proiectului in VR: Update repository, instalare SteamVR, conexiune hardware intre casca si calculator. Veti avea de implementa cateva functionalitati in scena **Assets -> L7_HTCVive -> Scenes -> HTCViveLab** | + | <note important>Setup-ul pentru SteamVR in Unity a fost deja facut in proiectul suport (https://github.com/Andrei-Lapusteanu/IRVA_VR). Nu uitati sa luati ultimele update-uri!</note> |
+ | - Realizați setup-ul necesar rularii proiectului in VR: Update repository, instalare SteamVR (pachet in Unity), conexiune hardware intre casca si calculator. Veti avea de implementat cateva functionalitati in scena **Assets -> L7_HTCVive -> Scenes -> HTCViveLab** | ||
- Adaugati in scena prefab-ul **Player**. Testati head tracking-ul si controller-ele prin rularea proiectului (play din Unity Editor) | - Adaugati in scena prefab-ul **Player**. Testati head tracking-ul si controller-ele prin rularea proiectului (play din Unity Editor) | ||
- Adaugati cateva zone de teleportare pentru a putea urca treptele. Plasati ultima zona de teleportare intre mesele de pe platforma superioara. Nu uitati sa va adaugati prefab-ul **Teleporting** pentru a putea folosi functia de teleportare intre obiectele **TeleportPoint** | - Adaugati cateva zone de teleportare pentru a putea urca treptele. Plasati ultima zona de teleportare intre mesele de pe platforma superioara. Nu uitati sa va adaugati prefab-ul **Teleporting** pentru a putea folosi functia de teleportare intre obiectele **TeleportPoint** | ||
Line 75: | Line 78: | ||
Bonus: | Bonus: | ||
- | * Folosind oricare dintre cele doua butoane portocalii de pe mese puteti instantia un proiectil care este lansat in directia voastra. Implementati si adaugati in scene un obiect (baseball bat, o paleta, etc.) pe care o puteti tine (ancora) de mana, cu ajutorul careia sa loviti proiectilul. Puteti studia diverse obiecte interactibile in scena **Assets -> SteamVR -> InteractionSystem - > Samples -> Interactions_Example** pentru a vedea pentru ce tipuri de obiecte exista suport. | + | * Folosind oricare dintre cele doua butoane portocalii de pe mese puteti instantia un proiectil care este lansat in directia voastra. Implementati si adaugati in scena un obiect (baseball bat, o paleta, etc.) pe care o puteti tine (ancora) de mana, cu ajutorul careia sa loviti proiectilul. Puteti studia diverse obiecte interactibile in scena **Assets -> SteamVR -> InteractionSystem - > Samples -> Interactions_Example** pentru a vedea pentru ce tipuri de obiecte exista suport. |
<hidden> | <hidden> |