Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoare:07 [2023/12/06 15:22]
andrei.lapusteanu
irva:laboratoare:07 [2023/12/06 18:22] (current)
andrei.lapusteanu
Line 1: Line 1:
 ===== Laboratorul 07. HTC Vive ===== ===== Laboratorul 07. HTC Vive =====
 +
 +<note important>​Pentru laboratoarele de VR va trebui să descărcați acest repo: https://​github.com/​Andrei-Lapusteanu/​IRVA_VR. **We strongly recommend** să vă clonați repo-ul (nu download .zip) întrucât vor exsita update-uri la acesta!</​note>​
  
 **HTC Vive** este unul dintre cele mai populare sisteme de realitate virtuală. Este considerat un standard al realității virtuale. Acesta asigură tracking cât mai exact atât al HMD-ului (head mounted display) și al controllerelor,​​ cât și al multiplelor accesorii care pot fi adăugate în plus, precum trackere. **HTC Vive** este unul dintre cele mai populare sisteme de realitate virtuală. Este considerat un standard al realității virtuale. Acesta asigură tracking cât mai exact atât al HMD-ului (head mounted display) și al controllerelor,​​ cât și al multiplelor accesorii care pot fi adăugate în plus, precum trackere.
Line 68: Line 70:
 {{ :​irva:​laboratoare:​htcvivetrackerindex.png?​300 |}} {{ :​irva:​laboratoare:​htcvivetrackerindex.png?​300 |}}
 ===== Tasks =====  ===== Tasks ===== 
-  ​- Realizați setup-ul necesar rularii proiectului in VR: Update repository, instalare SteamVR, conexiune hardware intre casca si calculator. Veti avea de implementa ​cateva functionalitati in scena **Assets -> L7_HTCVive -> Scenes -> HTCViveLab**+<note important>​Setup-ul pentru SteamVR in Unity a fost deja facut in proiectul suport (https://​github.com/​Andrei-Lapusteanu/​IRVA_VR). Nu uitati sa luati ultimele update-uri!</​note>​ 
 +  ​- Realizați setup-ul necesar rularii proiectului in VR: Update repository, instalare SteamVR ​(pachet in Unity), conexiune hardware intre casca si calculator. Veti avea de implementat ​cateva functionalitati in scena **Assets -> L7_HTCVive -> Scenes -> HTCViveLab**
   - Adaugati in scena prefab-ul **Player**. Testati head tracking-ul si controller-ele prin rularea proiectului (play din Unity Editor)   - Adaugati in scena prefab-ul **Player**. Testati head tracking-ul si controller-ele prin rularea proiectului (play din Unity Editor)
   - Adaugati cateva zone de teleportare pentru a putea urca treptele. Plasati ultima zona de teleportare intre mesele de pe platforma superioara. Nu uitati sa va adaugati prefab-ul **Teleporting** pentru a putea folosi functia de teleportare intre obiectele **TeleportPoint**   - Adaugati cateva zone de teleportare pentru a putea urca treptele. Plasati ultima zona de teleportare intre mesele de pe platforma superioara. Nu uitati sa va adaugati prefab-ul **Teleporting** pentru a putea folosi functia de teleportare intre obiectele **TeleportPoint**
Line 75: Line 78:
 Bonus: Bonus:
  
-  * Folosind oricare dintre cele doua butoane portocalii de pe mese puteti instantia un proiectil care este lansat in directia voastra. Implementati si adaugati in scene un obiect (baseball bat, o paleta, etc.) pe care o puteti tine (ancora) de mana, cu ajutorul careia sa loviti proiectilul. Puteti studia diverse obiecte interactibile in scena **Assets -> SteamVR -> InteractionSystem - > Samples -> Interactions_Example** pentru a vedea pentru ce tipuri de obiecte exista suport.+  * Folosind oricare dintre cele doua butoane portocalii de pe mese puteti instantia un proiectil care este lansat in directia voastra. Implementati si adaugati in scena un obiect (baseball bat, o paleta, etc.) pe care o puteti tine (ancora) de mana, cu ajutorul careia sa loviti proiectilul. Puteti studia diverse obiecte interactibile in scena **Assets -> SteamVR -> InteractionSystem - > Samples -> Interactions_Example** pentru a vedea pentru ce tipuri de obiecte exista suport.
  
 <​hidden>​ <​hidden>​
irva/laboratoare/07.1701868970.txt.gz · Last modified: 2023/12/06 15:22 by andrei.lapusteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0