Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoare:05 [2023/10/23 02:00]
maria_anca.balutoiu [Task-uri]
irva:laboratoare:05 [2023/11/14 15:05] (current)
maria_anca.balutoiu [Task-uri]
Line 1: Line 1:
-===== Laboratorul 05. ManoMotion. Hand tracking & gesture detection în AR =====+===== Laboratorul 05. ManoMotion =====
 ManoMotion este un SDK ce permite dezvoltarea de aplicații în AR, unde **modalitatea de input este determinată de hand tracking**. ​ ManoMotion este un SDK ce permite dezvoltarea de aplicații în AR, unde **modalitatea de input este determinată de hand tracking**. ​
  
Line 152: Line 152:
 ==== Task-uri ==== ==== Task-uri ====
  
-Înainte de a lucra la joculețul propus, vă recomandăm mai întâi să testați scena demo oferită de către cei de la ManoMotion. Aceasta se găsește în **Assets > ManoMotion ARFoundation > Scenes > ManoMotionSDKProFeatures**.+Înainte de a lucra la joculețul propus, vă recomandăm mai întâi să testați scena demo oferită de către cei de la ManoMotion. Aceasta se găsește în **Assets ​-> ManoMotion ARFoundation ​-> Scenes ​-> ManoMotionSDKProFeatures**.
  
 <note important>​Nu uitați să adăugați scena și s-o setați activă în Build Settings!</​note>​ <note important>​Nu uitați să adăugați scena și s-o setați activă în Build Settings!</​note>​
Line 161: Line 161:
  
 {{ :​irva:​laboratoare:​mano-demoscene.gif?​500 |}} {{ :​irva:​laboratoare:​mano-demoscene.gif?​500 |}}
 +
 +
 +
 +<note tip>Vom folosi scena **Fruit Ninja** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://​github.com/​Maria-Anca-Balutoiu/​IRVA_AR|aici]].</​note> ​
 +
  
   - În cazul în care nu au fost probleme, faceți switch la scena de laborator (**Fruit Ninja**) și realizați un build. Citiți cu atenție etapele de inițializare – pasul acesta este încheiat dacă instațiați scena de joc, iar fructele încep să se spawneze.   - În cazul în care nu au fost probleme, faceți switch la scena de laborator (**Fruit Ninja**) și realizați un build. Citiți cu atenție etapele de inițializare – pasul acesta este încheiat dacă instațiați scena de joc, iar fructele încep să se spawneze.
-  - Pentru a tăia fructele, vă este oferit un obiect care ar trebui să urmărească poziția mâinii (mai exact, acest obiect de tip cursor este numit **Spikeball_Cursor** și se găsește în prefab-ul **GameScene** din **Assets -> Prefabs -> ManoMotion**). Implementarea va trebui realizată în scriptul **CursorPositionController**. Rezultat corect: Obiectul cursor urmărește poziția mâinii și poate tăia fructele instanțiate în scenă. Urmăriți todo-urile din script.+  - Pentru a tăia fructele, vă este oferit un obiect care ar trebui să urmărească poziția mâinii (mai exact, acest obiect de tip cursor este numit **Spikeball_Cursor** și se găsește în prefab-ul **GameScene** din **Assets -> Prefabs -> ManoMotion**). Implementarea va trebui realizată în scriptul **CursorPositionController**. Rezultat corect: Obiectul cursor urmărește poziția mâinii și poate tăia fructele instanțiate în scenă. ​
   - Implementați diverse gesturi pentru a altera logica jocului. De exemplu, în frame-urile în care este detectat podul palmei, opriți generarea de fructe. Hint! Folosiți-vă de scriptul **HandGestureController**.   - Implementați diverse gesturi pentru a altera logica jocului. De exemplu, în frame-urile în care este detectat podul palmei, opriți generarea de fructe. Hint! Folosiți-vă de scriptul **HandGestureController**.
   - Pentru fiecare frame în care se detectează gestul de tip continuu **CLOSED_HAND_GESTURE**,​ creșteți spawn rate-ul de 20 de ori. Folosiți-vă de scriptul **HandGestureController**.   - Pentru fiecare frame în care se detectează gestul de tip continuu **CLOSED_HAND_GESTURE**,​ creșteți spawn rate-ul de 20 de ori. Folosiți-vă de scriptul **HandGestureController**.
   - Când este detectat gestul trigger de tip **PICK**, realizați tăierea (distrugerea) tuturor fructelor instanțiate în acel moment în scenă. Nu folosiți direct funcția Destroy(). Pentru un efect mai spectaculos,​ folosiți funcția deja implementată în controllerul de fructe. Folosiți-vă de scriptul **HandGestureController**.   - Când este detectat gestul trigger de tip **PICK**, realizați tăierea (distrugerea) tuturor fructelor instanțiate în acel moment în scenă. Nu folosiți direct funcția Destroy(). Pentru un efect mai spectaculos,​ folosiți funcția deja implementată în controllerul de fructe. Folosiți-vă de scriptul **HandGestureController**.
 +  - **Bonus.** Adăugați un scor pe ecran. De fiecare dată când tăiați un fruct, scorul va crește cu 1.
  
  
irva/laboratoare/05.1698015645.txt.gz · Last modified: 2023/10/23 02:00 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0