This shows you the differences between two versions of the page.
irva:laboratoare:04 [2023/10/22 12:06] maria_anca.balutoiu [Crearea Bazei de Date de Imagini la Runtime] |
irva:laboratoare:04 [2023/10/23 12:49] (current) maria_anca.balutoiu [Tasks] |
||
---|---|---|---|
Line 62: | Line 62: | ||
<code c#> | <code c#> | ||
/* Destroy the previous ARTrackedImageManager component */ | /* Destroy the previous ARTrackedImageManager component */ | ||
- | Destroy(gameObject.GetComponent<ARTrackedImageManager>()); | + | DestroyImmediate(gameObject.GetComponent<ARTrackedImageManager>()); |
/* Add a new ARTrackedImageManager component */ | /* Add a new ARTrackedImageManager component */ | ||
Line 77: | Line 77: | ||
/* Set max number of moving images */ | /* Set max number of moving images */ | ||
- | trackImageManager.maxNumberOfMovingImages = 3; | + | trackImageManager.requestedMaxNumberOfMovingImages = 3; |
/* Set the reference library */ | /* Set the reference library */ | ||
Line 116: | Line 116: | ||
===== Tasks ===== | ===== Tasks ===== | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Vom folosi scena **Augmented Images** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://github.com/Maria-Anca-Balutoiu/IRVA.git|aici]]. Scriptul necesar pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->Scripts**: **RuntimeImageLibrary.cs**. | + | Vom folosi scena **Augmented Images** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://github.com/Maria-Anca-Balutoiu/IRVA_AR|aici]]. Scriptul necesar pentru rezolvarea laboratorului se află în **Assets->Scripts**: **RuntimeImageLibrary.cs**. |
</note> | </note> | ||
Line 123: | Line 123: | ||
- Creați o bază de date la runtime cu minim o imagine și augmentați imaginea. | - Creați o bază de date la runtime cu minim o imagine și augmentați imaginea. | ||
- **Bonus:** Adăugați un buton pe ecran cu care veți face switch între cele două baze de date. | - **Bonus:** Adăugați un buton pe ecran cu care veți face switch între cele două baze de date. | ||
+ | |||
+ | <note warning>Putem avea o singură bază de date de imagini activă la un moment dat. Deci, când adăugăm o nouă bază de date de imagini, trebuie să ștergem ultima bază de date existentă.</note> | ||