Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoare:03 [2024/10/07 09:09]
maria_anca.balutoiu [Token authentication]
irva:laboratoare:03 [2024/10/07 09:32] (current)
maria_anca.balutoiu [Tasks]
Line 85: Line 85:
   - În Unity deschidem **File -> Build Settings**.   - În Unity deschidem **File -> Build Settings**.
   - Deschidem **Player Settings -> Publishing Settings**.   - Deschidem **Player Settings -> Publishing Settings**.
-  - **Keystore Manager -> Create new -> In dedicated location**.+  - **Keystore Manager ​-> Keystore... ​-> Create new -> In dedicated location**.
   - Completăm parola fișierului nou creat.   - Completăm parola fișierului nou creat.
   - Completăm un alias.   - Completăm un alias.
Line 94: Line 94:
  
 <​code>​ <​code>​
-.\keytool ​-exportcert ​-alias <numele aliasului setat anterior>​ -keystore <calea către fișierul creat de Unity>​\user.keystore -list -v+.\keytool -alias <numele aliasului setat anterior>​ -keystore <calea către fișierul creat de Unity>​\user.keystore -list -v
 </​code>​ </​code>​
  
Line 100: Line 100:
  
 <note warning> <note warning>
-Atenție! Odată setată parola, de fiecare dată când pornim Unity, va fi necesar să scriem parola în **Player Settings**. ​Atfel, build-ul nu se va putea face. De asemenea, prima dată după ce ați făcut acești pași va fi nevoie sa ștergeți ultima versiune a aplicației de pe telefon înainte de a încerca să puneți aplicația iar pe telefon.+Atenție! Odată setată parola, de fiecare dată când pornim Unity, va fi necesar să scriem parola în **Player Settings**. ​Altfel, build-ul nu se va putea face. De asemenea, prima dată după ce ați făcut acești pași va fi nevoie sa ștergeți ultima versiune a aplicației de pe telefon înainte de a încerca să puneți aplicația iar pe telefon.
 </​note>​ </​note>​
 </​note>​ </​note>​
Line 123: Line 123:
   - Creăm o cheie pentru API pe Google Cloud Platform.   - Creăm o cheie pentru API pe Google Cloud Platform.
   - Adăugăm noua cheie API proiectului:​   - Adăugăm noua cheie API proiectului:​
-  * În Unity: **Edit -> Project Settings -> XR -> ARCore Extensions**.+  * În Unity: **Edit -> Project Settings -> XR Plug-in Management ​-> ARCore Extensions**. 
 +  * Setăm **Android Authentication Strategy** la valoarea **API key**.
   * Adăugăm cheia în câmpul **Cloud Anchor API Keys**.   * Adăugăm cheia în câmpul **Cloud Anchor API Keys**.
 ===== Calitatea Mapării Feature Points ===== ===== Calitatea Mapării Feature Points =====
Line 156: Line 157:
   - Ștergeți cubul de pe ecran la apăsarea butonului **Delete**.   - Ștergeți cubul de pe ecran la apăsarea butonului **Delete**.
   - Folosind ancora din cloud, afișați cubul în poziția în care l-ați plasat inițial.   - Folosind ancora din cloud, afișați cubul în poziția în care l-ați plasat inițial.
-  - **Bonus:** Laboratorul este configurat să accepte o singură ancoră cloud. Modificați astfel încât să puteți adăuga, ​host și rezolva oricâte ancore cloud.+  - **Bonus:** Laboratorul este configurat să accepte o singură ancoră cloud. Modificați astfel încât să puteți adăuga, ​hostui ​și rezolva oricâte ancore cloud.
  
  
irva/laboratoare/03.1728281352.txt.gz · Last modified: 2024/10/07 09:09 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0