This is an old revision of the document!
| Orar Curs |
|---|
Toate cursurile și laboratoarele de EGC se țin cu prezență fizică la facultate. Adițional, vor fi disponibile echipe pentru fiecare serie pe platforma MS Teams pentru a asigura comunicarea asincronă în mod facil între studenți și cadrele didactice implicate la cele 4 serii.
| Orar Laborator (sala EG304) |
|---|
TODO
| Săptămâna Numărul | Laborator | Teme |
|---|---|---|
| Săptămâna 1 2.10 - 6.10 | Introductiv Detalii de organizare | - |
| Săptămâna 2 09.10 - 13.10 | Laborator de activitate Introducere și utilizare framework laborator OpenGL | - |
| Săptămâna 3 16.10 - 20.10 | Laborator de activitate Structuri de date în OpenGL | - |
| Săptămâna 4 23.10 - 27.10 | Laborator de activitate Transformări 2D | Lansare Tema 1 (la sfârșitul săptămânii) |
| Săptămâna 5 30.10 - 3.11 | Laborator de activitate Transformări 3D | - |
| Săptămâna 6 6.11 - 10.11 | Laborator de activitate Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS | - |
| Săptămâna 7 13.11 - 17.11 | Laborator de activitate Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader | Deadline Tema 1 (la sfârșitul săptămânii) Lansare Tema 2 (la sfârșitul săptămânii) |
| Săptămâna 8 20.11 - 24.11 | Laborator de activitate Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud) | - |
| Săptămâna 9 27.11 - 1.12 | Laborator de prezentare teme În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1 | - |
| Săptămâna 10 4.12 - 8.12 | Laborator de activitate Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong) | - |
| Săptămâna 11 11.12 - 15.12 | Laborator de activitate Texturi | Lansare Tema 3 (la sfârșitul săptămânii) Deadline Tema 2 (13.12) |
| Săptămâna 12 18.12 - 22.12 | Laborator de activitate Recuperare laboratoare | - |
| Vacanță 23.12 - 7.01 | - | - |
| Săptămâna 13 8.01 - 12.01 | Laborator de prezentare teme În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2 | Deadline Tema 3 (la sfârșitul săptămânii) |
| Săptămâna 14 15.01 - 19.01 | Laborator de prezentare teme În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3 | - |
Găsiți pe pagina de Resurse Utile o serie de tutoriale și articole OpenGL 3.3+
Este recomandat să le parcurgeți întrucât vă vor ajuta să ințelegeți mai bine conceptele prezentate în cadrul cursului/laboratorului.