This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc [2025/09/29 17:19] andrei.lambru |
egc [2025/10/07 10:13] (current) alexandru.gradinaru [Orar] |
||
|---|---|---|---|
| Line 22: | Line 22: | ||
| * [[vlad.novetschi@gmail.com | Vlad Novetschi]] | * [[vlad.novetschi@gmail.com | Vlad Novetschi]] | ||
| * [[radueduard399912@gmail.com | Eduard Andrei Radu]] | * [[radueduard399912@gmail.com | Eduard Andrei Radu]] | ||
| + | * Alexandra Chiper | ||
| + | * Ioana Chiper | ||
| Line 31: | Line 33: | ||
| * **seria CB** : 12-14, Miercuri - PR001 | 10-12, Joi - PR001 (în săptămânile impare)\\ | * **seria CB** : 12-14, Miercuri - PR001 | 10-12, Joi - PR001 (în săptămânile impare)\\ | ||
| * **seria CC** : 18-20, Miercuri - PR001 | 18-20, Joi - PR001 (în săptămânile pare)\\ | * **seria CC** : 18-20, Miercuri - PR001 | 18-20, Joi - PR001 (în săptămânile pare)\\ | ||
| - | * **seria CD** : 08-10, Marți - AN030 | 10-12, Vineri - EC101 (în săptămânile pare)\\ | + | * **seria CD** : 08-10, Luni - AN034 (în săptămânile pare) | 10-12, Vineri - EC101 \\ |
| Line 39: | Line 41: | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| - | În prima săptămână, se vor ține laboratoare în format fizic în care vor fi doar discuții introductive. Primul laborator de activitate va avea loc în săptămâna 2. Vă rugăm, până la primul laborator din săptămâna 2, să realizați [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/egc/setup-framework | setup-ul framework-ului]] pe care îl veți folosi pe toată perioada semestrului :) ! | + | În prima săptămână, se vor ține laboratoare în format fizic în care vor fi doar discuții introductive. Primul laborator de activitate va avea loc în săptămâna 2. Vă rugăm, până la primul laborator din săptămâna 2, să realizați [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/egc/setup-framework | setup-ul framework-ului]] pe care îl veți folosi pe toată perioada semestrului! |
| </note> | </note> | ||
| Line 52: | Line 54: | ||
| ===== Calendar Laboratoare și Teme ===== | ===== Calendar Laboratoare și Teme ===== | ||
| | Săptămâna Numărul ^ Laborator ^ Teme | | | Săptămâna Numărul ^ Laborator ^ Teme | | ||
| - | ^ Săptămâna 1 \\ 30.09 - 4.10 | Introductiv \\ Detalii de organizare | - | | + | ^ Săptămâna 1 \\ 29.09 - 3.10 | Introductiv \\ Detalii de organizare | - | |
| - | ^ Săptămâna 2 \\ 07.10 - 11.10 | Laborator de activitate \\ Introducere și utilizare framework laborator OpenGL | - | | + | ^ Săptămâna 2 \\ 06.10 - 10.10 | Laborator de activitate \\ Introducere și utilizare framework laborator OpenGL | - | |
| - | ^ Săptămâna 3 \\ 14.10 - 18.10 | Laborator de activitate \\ Structuri de date în OpenGL | - | | + | ^ Săptămâna 3 \\ 13.10 - 17.10 | Laborator de activitate \\ Structuri de date în OpenGL | - | |
| - | ^ Săptămâna 4 \\ 21.10 - 25.10 | Laborator de activitate \\ Transformări 2D | Lansare Tema 1 (la sfârșitul săptămânii) | | + | ^ Săptămâna 4 \\ 20.10 - 24.10 | Laborator de activitate \\ Transformări 2D | Lansare Tema 1 (la sfârșitul săptămânii) | |
| - | ^ Săptămâna 5 \\ 28.10 - 1.11 | Laborator de activitate \\ Transformări 3D | - | | + | ^ Săptămâna 5 \\ 27.10 - 31.10 | Laborator de activitate \\ Transformări 3D | - | |
| - | ^ Săptămâna 6 \\ 4.11 - 8.11 | Laborator de activitate \\ Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS | - | | + | ^ Săptămâna 6 \\ 3.11 - 7.11 | Laborator de activitate \\ Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS | - | |
| - | ^ Săptămâna 7 \\ 11.11 - 15.11 | Laborator de activitate \\ Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader | Deadline Tema 1 (la sfârșitul săptămânii) \\ Lansare Tema 2 (la sfârșitul săptămânii) | | + | ^ Săptămâna 7 \\ 10.11 - 14.11 | Laborator de activitate \\ Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader | Deadline Tema 1 (la sfârșitul săptămânii) \\ Lansare Tema 2 (la sfârșitul săptămânii) | |
| - | ^ Săptămâna 8 \\ 18.11 - 22.11 | Laborator de activitate \\ Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud) | - | | + | ^ Săptămâna 8 \\ 17.11 - 21.11 | Laborator de activitate \\ Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud) | - | |
| - | ^ Săptămâna 9 \\ 25.11 - 29.11 | Laborator de prezentare teme \\ În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1 | - | | + | ^ Săptămâna 9 \\ 24.11 - 28.11 | Laborator de activitate \\ Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong) | - | |
| - | ^ Săptămâna 10 \\ 2.12 - 6.12 | Laborator de activitate \\ Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong) | - | | + | ^ Săptămâna 10 \\ 1.12 - 5.12 | Laborator de prezentare teme \\ În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1 | - | |
| - | ^ Săptămâna 11 \\ 9.12 - 13.12 | Laborator de activitate \\ Texturi | Lansare Tema 3 (la sfârșitul săptămânii) \\ Deadline Tema 2 (la sfârșitul săptămânii) | | + | ^ Săptămâna 11 \\ 8.12 - 12.12 | Laborator de activitate \\ Texturi | Lansare Tema 3 (la sfârșitul săptămânii) \\ Deadline Tema 2 (la sfârșitul săptămânii) | |
| - | ^ Săptămâna 12 \\ 16.12 - 20.12 | Laborator de activitate \\ Recuperare laboratoare | - | | + | ^ Săptămâna 12 \\ 15.12 - 19.12 | Laborator de activitate \\ Recuperare laboratoare | - | |
| - | ^ Vacanță \\ 21.12 - 7.01 | - | - | | + | ^ Vacanță \\ 20.12 - 11.01 | - | - | |
| - | ^ Săptămâna 13 \\ 8.01 - 10.01 \\ 13.01 - 14.01 | Laborator de prezentare teme \\ În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2 | Deadline Tema 3 (14.01) | | + | ^ Săptămâna 13 \\ 12.01 - 16.01 | Laborator de prezentare teme \\ În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2 | Deadline Tema 3 (18.01) | |
| - | ^ Săptămâna 14 \\ 15.01 - 17.01 \\ 20.01 - 21.01 | Laborator de prezentare teme \\ În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3 | - | | + | ^ Săptămâna 14 \\ 19.01 - 23.01 | Laborator de prezentare teme \\ În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3 | - | |