This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc:teme:2025:03 [2025/12/14 00:06] andrei.lapusteanu Added fog GIF |
egc:teme:2025:03 [2025/12/14 00:33] (current) andrei.lapusteanu Fixed typos |
||
|---|---|---|---|
| Line 119: | Line 119: | ||
| ===== Terenul ===== | ===== Terenul ===== | ||
| - | Terenul va fi format dintr-un plan. Acesta trebuie scalat suficient astfel încât marginile acestuia sa nu fie evidenete din perspectiva camerei. | + | Terenul va fi format dintr-un plan. Acesta trebuie scalat suficient astfel încât marginile acestuia să nu fie evidente din perspectiva camerei. |
| Pe acest plan va trebui aplicată o textură care se repetă. Deoarece terenul va trebui scalat în mod semnificativ, simpla aplicare a texturii ar conduce la întinderea acesteia pe întreg planul. Pentru a evita acest efect, coordonatele de texturare pot fi scalate în shader sau mesh-ul poate avea coordonate UV în afara domeniului uzual (0,0) → (1,1). | Pe acest plan va trebui aplicată o textură care se repetă. Deoarece terenul va trebui scalat în mod semnificativ, simpla aplicare a texturii ar conduce la întinderea acesteia pe întreg planul. Pentru a evita acest efect, coordonatele de texturare pot fi scalate în shader sau mesh-ul poate avea coordonate UV în afara domeniului uzual (0,0) → (1,1). | ||