This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc:teme:2025:02 [2025/11/16 20:57] silviu.stancioiu00 [Minigame 3: Cargo delivery] |
egc:teme:2025:02 [2025/11/16 21:06] (current) silviu.stancioiu00 [Trenul] |
||
|---|---|---|---|
| Line 24: | Line 24: | ||
| * Locomotiva va fi alcătuită din încăperea vatmanului (reprezentată de un paralelipiped vertical) și zona motorului (reprezentat de un cilindru orizontal). La rândul său, va merge pe mai multe roți, reprezentate tot de cilindri. | * Locomotiva va fi alcătuită din încăperea vatmanului (reprezentată de un paralelipiped vertical) și zona motorului (reprezentat de un cilindru orizontal). La rândul său, va merge pe mai multe roți, reprezentate tot de cilindri. | ||
| - | {{:egc:teme:2025:locomotiva.png?300 |}} {{ :egc:teme:2025:vagon.png?300|}} | + | {{:egc:teme:2025:locomotiva2.png?300 |}} {{ :egc:teme:2025:vagon.png?300|}} |
| === Control === | === Control === | ||
| Line 352: | Line 352: | ||
| <note> | <note> | ||
| - | Este permisa utilizarea modelelor externe / create in blender / importate *doar* pentru obstacole (si alte obiecte care nu au fost descrise in enunt). Drona si terenul trebuie generate din cod. Coliziunea cu obiectele importate va fi in continuare efectuată asa cum a fost descris in enunt (minim 2 corpuri de coliziune, aceastea trebuie sa fie cat mai apropiate de forma modelului). Este indicat ca daca folositi modele externe, scena sa pastreze o anumita coeziune estetica (daca trenurile si terenul sunt cu numar mic de poligoane si netexturate, modelele ar trebuii sa aiba un stil similar). | + | Este permisa utilizarea modelelor externe / create in blender / importate *doar* pentru obstacole (si alte obiecte care nu au fost descrise in enunt). Vagoanele, sinele si terenul trebuie generate din cod. Coliziunea cu obiectele importate va fi in continuare efectuată asa cum a fost descris in enunt (minim 2 corpuri de coliziune, aceastea trebuie sa fie cat mai apropiate de forma modelului). Este indicat ca daca folositi modele externe, scena sa pastreze o anumita coeziune estetica (daca trenurile si terenul sunt cu numar mic de poligoane si netexturate, modelele ar trebuii sa aiba un stil similar). |
| </note> | </note> | ||
| <note warning> | <note warning> | ||
| In cazul in care punctajul obtinut din cerințele avansate depășește cele 75p alocate, la bonus se vor adăuga punctele în plus dar cu o valoare de 3 ori mai mica, si se pot obține până la 25 de puncte în plus. | In cazul in care punctajul obtinut din cerințele avansate depășește cele 75p alocate, la bonus se vor adăuga punctele în plus dar cu o valoare de 3 ori mai mica, si se pot obține până la 25 de puncte în plus. | ||
| - | |||
| - | Exemplu 1: daca implementati complet jocul shooter, si adaugati si un mod de joc tip capture the flag care implementează și toate functionalitatile de la jocul de livrari, veți avea punctajul maxim (75 p / 3 = 25p bonus) | ||
| - | |||
| - | Exemplu 2: implementand jocul de curse fără split-screen dar cu cele două moduri de control avansate (- 20p + 15p + 20p) veți obține 15p/3 = 5p bonus. | ||
| </note> | </note> | ||