Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2025:01 [2025/10/26 22:30]
andrei.voicu2409
egc:teme:2025:01 [2025/10/26 22:43] (current)
andrei.voicu2409 [Funcționalități avansate (75p)]
Line 1: Line 1:
-<​hidden>​ +===== Tema 1 - Arcade Machine ​=====
-===== Tema 1 - Joc cu nave proiectate de jucători ​=====+
  
   * **Responsabili:​** Robert Caragicu, Cristian Lambru, Andrei Voicu, Ioana Chiper, Vlad Novetschi   * **Responsabili:​** Robert Caragicu, Cristian Lambru, Andrei Voicu, Ioana Chiper, Vlad Novetschi
Line 52: Line 51:
 {{ :​egc:​teme:​2025:​drag_and_drop_tema_1.gif?​500 |}} {{ :​egc:​teme:​2025:​drag_and_drop_tema_1.gif?​500 |}}
  
-Acțiunea de construcție a vehiculului se realizeaza printr-un proces de drag&​drop după urmatorii pasi:  +Acțiunea de construcție a vehiculului se realizeaza printr-un proces de drag&​drop după următorii pași
-  * Utilizatorul apasă butonul stanga de la mouse pe una dintre cele 4 celule din panoul stâng al editorului. ​In acel moment, ​atasat ​de mouse, se considera ca este blocul desemnat de celulă în care a apăsat butonul ​stanga+  * Utilizatorul apasă butonul stanga de la mouse pe una dintre cele 4 celule din panoul stâng al editorului. ​În acel moment, ​atașat ​de mouse, se consideră că este blocul desemnat de celulă în care a apăsat butonul ​stânga
-  * Pe toata perioada în care utilizatorul ​tine apăsat butonul ​stanga ​de la mouse, de la momentul primei ​apasari ​în interiorul unei celule, se afișează la poziția cursorului blocul desemnat de celulă în care s-a dat stanga. Acest lucru se întâmplă și în momentul în care cursorul își schimba ​poziția pe ecran. +  * Pe toată ​perioada în care utilizatorul ​ține apăsat butonul ​stânga ​de la mouse, de la momentul primei ​apăsări ​în interiorul unei celule, se afișează la poziția cursorului blocul desemnat de celulă în care s-a dat stânga. Acest lucru se întâmplă și în momentul în care cursorul își schimbă ​poziția pe ecran. 
-  * În momentul în care nu se mai tine apăsat butonul ​stanga ​de la mouse, se pot intampla ​2 scenarii:+  * În momentul în care nu se mai ține apăsat butonul ​stânga ​de la mouse, se pot întâmpla ​2 scenarii:
     * În situația în care cursorul este în interiorul unei celule din grila 2D, se introduce în acel grid blocul desemnat.     * În situația în care cursorul este în interiorul unei celule din grila 2D, se introduce în acel grid blocul desemnat.
-    * În situația în care cursorul nu se afla în interiorul unei celule din grila 2D, blocul desemnat încetează ​sa se mai afișează la poziția cursorului.+    * În situația în care cursorul nu se află în interiorul unei celule din grila 2D, blocul desemnat încetează ​să se mai afișeze la poziția cursorului.
  
-În momentul în care se apasă butonul dreapta de la mouse cand cursorul se afla intr-una din celulele grilei care conține deja un bloc, acel bloc este scos din celulă și nu se mai afișează.+În momentul în care se apasă butonul dreapta de la mouse când cursorul se află într-una din celulele grilei care conține deja un bloc, acel bloc este scos din celulă și nu se mai afișează.
  
-Butonul de start va avea culoarea verde cât timp vehiculul proiectat respectă constrângerile,​ roșu altfel. +Butonul de start va avea culoarea verde cât timp vehiculul proiectat respectă constrângerile,​ roșu altfel. Pentru a începe jocul, jucătorul dă un click pe butonul de start verde. Nava proiectată este copiată și folosită în joc.
-Pentru a începe jocul, jucătorul dă un click pe butonul de start verde. Nava proiectată este copiată și folosită în joc.+
  
  
Line 222: Line 220:
     * Sistem valuri (45p)     * Sistem valuri (45p)
     * Mișcare completă a jucătorilor (10p)     * Mișcare completă a jucătorilor (10p)
 +
 +==== Exemple de funcționalități bonus ====
 +  * Camera shake (+20p)
 +  * Animații cu “particule” la distrugerea obiectelor (+10p)
 +  * Sistem de viață per componentă (+25p)
 +  * Modele diferite în funcție de gradul de daune primit (+10p)
 +  * Elemente UI în timpul jocului, ex: scor obținut, inamici rămași etc. (+10–20p)
 +  * Sistem magazin (în funcție de performanța în timpul jocului, se pot achiziționa upgrade-uri / componente mai puternice etc.) (+20–30p)
 +  * Mai multe blocuri cu funcționalități diferite (+5–10p per bloc)
 +  * Design coerent, frumos al jocului (+10p)
  
 ==== Întrebări și răspunsuri ==== ==== Întrebări și răspunsuri ====
Line 247: Line 255:
   * În cazul în care arhiva tot depășește limita de 50MB (nu ar trebui), puteți să ștergeți și folderul __**/​deps**__ sau __**/​assets**__ întrucât se pot adăuga la testare. Nu este recomandat să faceți acest lucru întrucât îngreunează mult testarea în cazul în care versiunea curentă a bibliotecilor/​resurselor diferă de versiunea utilizată la momentul scrierii temei.   * În cazul în care arhiva tot depășește limita de 50MB (nu ar trebui), puteți să ștergeți și folderul __**/​deps**__ sau __**/​assets**__ întrucât se pot adăuga la testare. Nu este recomandat să faceți acest lucru întrucât îngreunează mult testarea în cazul în care versiunea curentă a bibliotecilor/​resurselor diferă de versiunea utilizată la momentul scrierii temei.
 </​note>​ </​note>​
- 
-</​hidden>​ 
  
egc/teme/2025/01.1761510649.txt.gz · Last modified: 2025/10/26 22:30 by andrei.voicu2409
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0