This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc:teme:2025:01 [2025/10/26 22:30] andrei.voicu2409 |
egc:teme:2025:01 [2025/10/26 22:43] (current) andrei.voicu2409 [Funcționalități avansate (75p)] |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| - | <hidden> | + | ===== Tema 1 - Arcade Machine ===== |
| - | ===== Tema 1 - Joc cu nave proiectate de jucători ===== | + | |
| * **Responsabili:** Robert Caragicu, Cristian Lambru, Andrei Voicu, Ioana Chiper, Vlad Novetschi | * **Responsabili:** Robert Caragicu, Cristian Lambru, Andrei Voicu, Ioana Chiper, Vlad Novetschi | ||
| Line 52: | Line 51: | ||
| {{ :egc:teme:2025:drag_and_drop_tema_1.gif?500 |}} | {{ :egc:teme:2025:drag_and_drop_tema_1.gif?500 |}} | ||
| - | Acțiunea de construcție a vehiculului se realizeaza printr-un proces de drag&drop după urmatorii pasi: | + | Acțiunea de construcție a vehiculului se realizeaza printr-un proces de drag&drop după următorii pași: |
| - | * Utilizatorul apasă butonul stanga de la mouse pe una dintre cele 4 celule din panoul stâng al editorului. In acel moment, atasat de mouse, se considera ca este blocul desemnat de celulă în care a apăsat butonul stanga. | + | * Utilizatorul apasă butonul stanga de la mouse pe una dintre cele 4 celule din panoul stâng al editorului. În acel moment, atașat de mouse, se consideră că este blocul desemnat de celulă în care a apăsat butonul stânga. |
| - | * Pe toata perioada în care utilizatorul tine apăsat butonul stanga de la mouse, de la momentul primei apasari în interiorul unei celule, se afișează la poziția cursorului blocul desemnat de celulă în care s-a dat stanga. Acest lucru se întâmplă și în momentul în care cursorul își schimba poziția pe ecran. | + | * Pe toată perioada în care utilizatorul ține apăsat butonul stânga de la mouse, de la momentul primei apăsări în interiorul unei celule, se afișează la poziția cursorului blocul desemnat de celulă în care s-a dat stânga. Acest lucru se întâmplă și în momentul în care cursorul își schimbă poziția pe ecran. |
| - | * În momentul în care nu se mai tine apăsat butonul stanga de la mouse, se pot intampla 2 scenarii: | + | * În momentul în care nu se mai ține apăsat butonul stânga de la mouse, se pot întâmpla 2 scenarii: |
| * În situația în care cursorul este în interiorul unei celule din grila 2D, se introduce în acel grid blocul desemnat. | * În situația în care cursorul este în interiorul unei celule din grila 2D, se introduce în acel grid blocul desemnat. | ||
| - | * În situația în care cursorul nu se afla în interiorul unei celule din grila 2D, blocul desemnat încetează sa se mai afișează la poziția cursorului. | + | * În situația în care cursorul nu se află în interiorul unei celule din grila 2D, blocul desemnat încetează să se mai afișeze la poziția cursorului. |
| - | În momentul în care se apasă butonul dreapta de la mouse cand cursorul se afla intr-una din celulele grilei care conține deja un bloc, acel bloc este scos din celulă și nu se mai afișează. | + | În momentul în care se apasă butonul dreapta de la mouse când cursorul se află într-una din celulele grilei care conține deja un bloc, acel bloc este scos din celulă și nu se mai afișează. |
| - | Butonul de start va avea culoarea verde cât timp vehiculul proiectat respectă constrângerile, roșu altfel. | + | Butonul de start va avea culoarea verde cât timp vehiculul proiectat respectă constrângerile, roșu altfel. Pentru a începe jocul, jucătorul dă un click pe butonul de start verde. Nava proiectată este copiată și folosită în joc. |
| - | Pentru a începe jocul, jucătorul dă un click pe butonul de start verde. Nava proiectată este copiată și folosită în joc. | + | |
| Line 222: | Line 220: | ||
| * Sistem valuri (45p) | * Sistem valuri (45p) | ||
| * Mișcare completă a jucătorilor (10p) | * Mișcare completă a jucătorilor (10p) | ||
| + | |||
| + | ==== Exemple de funcționalități bonus ==== | ||
| + | * Camera shake (+20p) | ||
| + | * Animații cu “particule” la distrugerea obiectelor (+10p) | ||
| + | * Sistem de viață per componentă (+25p) | ||
| + | * Modele diferite în funcție de gradul de daune primit (+10p) | ||
| + | * Elemente UI în timpul jocului, ex: scor obținut, inamici rămași etc. (+10–20p) | ||
| + | * Sistem magazin (în funcție de performanța în timpul jocului, se pot achiziționa upgrade-uri / componente mai puternice etc.) (+20–30p) | ||
| + | * Mai multe blocuri cu funcționalități diferite (+5–10p per bloc) | ||
| + | * Design coerent, frumos al jocului (+10p) | ||
| ==== Întrebări și răspunsuri ==== | ==== Întrebări și răspunsuri ==== | ||
| Line 247: | Line 255: | ||
| * În cazul în care arhiva tot depășește limita de 50MB (nu ar trebui), puteți să ștergeți și folderul __**/deps**__ sau __**/assets**__ întrucât se pot adăuga la testare. Nu este recomandat să faceți acest lucru întrucât îngreunează mult testarea în cazul în care versiunea curentă a bibliotecilor/resurselor diferă de versiunea utilizată la momentul scrierii temei. | * În cazul în care arhiva tot depășește limita de 50MB (nu ar trebui), puteți să ștergeți și folderul __**/deps**__ sau __**/assets**__ întrucât se pot adăuga la testare. Nu este recomandat să faceți acest lucru întrucât îngreunează mult testarea în cazul în care versiunea curentă a bibliotecilor/resurselor diferă de versiunea utilizată la momentul scrierii temei. | ||
| </note> | </note> | ||
| - | |||
| - | </hidden> | ||