Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2024:01 [2024/10/31 00:39]
andrei.lambru
egc:teme:2024:01 [2024/10/31 00:47] (current)
andrei.lambru [Exemple de funcționalități bonus]
Line 140: Line 140:
  
 <note important>​ <note important>​
-Valoarea pragului trebuie să fie aleasă astfel ​încat ​animația de „alunecare de teren” să fie realizată de-a lungul mai multor cadre. Altfel spus, animația trebuie să se poată observa vizual și nu trebuie să se realizeze instant, deoarece nu s-ar mai numi o animație.+Valoarea pragului trebuie să fie aleasă astfel ​încât ​animația de „alunecare de teren” să fie realizată de-a lungul mai multor cadre. Altfel spus, animația trebuie să se poată observa vizual și nu trebuie să se realizeze instant, deoarece nu s-ar mai numi o animație.
 </​note>​ </​note>​
  
Line 186: Line 186:
  
 $$ $$
-P = P + \vec{v} ​deltaTime\\ +P = P + \vec{v} ​\cdot deltaTime\\ 
-\vec{v} = \vec{v} - \vec{g} ​deltaTime+\vec{v} = \vec{v} - \vec{g} ​\cdot deltaTime
 $$ $$
  
Line 193: Line 193:
  
 ==== Interfața cu utilizatorul ==== ==== Interfața cu utilizatorul ====
-=== Bara de viata ===+=== Bara de viață ​===
 Ambele tancuri vor avea deasupra o bară de viață, reprezentată printr-un dreptunghi wireframe (neumplut), peste care va fi suprapus un alt dreptunghi umplut. Bara de viață va scădea atunci când unul dintre proiectile lovește tancul. Ambele tancuri vor avea deasupra o bară de viață, reprezentată printr-un dreptunghi wireframe (neumplut), peste care va fi suprapus un alt dreptunghi umplut. Bara de viață va scădea atunci când unul dintre proiectile lovește tancul.
  
Line 260: Line 260:
   * reprezentare mai avansata a terenului (care sa permita de exemplu tuneluri)   * reprezentare mai avansata a terenului (care sa permita de exemplu tuneluri)
   * alte mecanici care sa faca gameplay-ul mai interesant (elemente rogue-like, turn-based, inventar, etc)   * alte mecanici care sa faca gameplay-ul mai interesant (elemente rogue-like, turn-based, inventar, etc)
 +  * Deplasare tanc pe suprafața terenului care să țină cont de forma și lungimea acestuia din urmă
   * deplasare tancului să țină cont de forma terenului (ex: sa mearga mai incet / sa alunece cand e pe o portiune abrupta)   * deplasare tancului să țină cont de forma terenului (ex: sa mearga mai incet / sa alunece cand e pe o portiune abrupta)
   * orice alta functionalitate interesanta/​creativa la care va ganditi   * orice alta functionalitate interesanta/​creativa la care va ganditi
egc/teme/2024/01.1730327970.txt.gz · Last modified: 2024/10/31 00:39 by andrei.lambru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0