This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:2024:01 [2024/10/31 00:39] andrei.lambru |
egc:teme:2024:01 [2024/10/31 00:47] (current) andrei.lambru [Exemple de funcționalități bonus] |
||
---|---|---|---|
Line 140: | Line 140: | ||
<note important> | <note important> | ||
- | Valoarea pragului trebuie să fie aleasă astfel încat animația de „alunecare de teren” să fie realizată de-a lungul mai multor cadre. Altfel spus, animația trebuie să se poată observa vizual și nu trebuie să se realizeze instant, deoarece nu s-ar mai numi o animație. | + | Valoarea pragului trebuie să fie aleasă astfel încât animația de „alunecare de teren” să fie realizată de-a lungul mai multor cadre. Altfel spus, animația trebuie să se poată observa vizual și nu trebuie să se realizeze instant, deoarece nu s-ar mai numi o animație. |
</note> | </note> | ||
Line 186: | Line 186: | ||
$$ | $$ | ||
- | P = P + \vec{v} * deltaTime\\ | + | P = P + \vec{v} \cdot deltaTime\\ |
- | \vec{v} = \vec{v} - \vec{g} * deltaTime | + | \vec{v} = \vec{v} - \vec{g} \cdot deltaTime |
$$ | $$ | ||
Line 193: | Line 193: | ||
==== Interfața cu utilizatorul ==== | ==== Interfața cu utilizatorul ==== | ||
- | === Bara de viata === | + | === Bara de viață === |
Ambele tancuri vor avea deasupra o bară de viață, reprezentată printr-un dreptunghi wireframe (neumplut), peste care va fi suprapus un alt dreptunghi umplut. Bara de viață va scădea atunci când unul dintre proiectile lovește tancul. | Ambele tancuri vor avea deasupra o bară de viață, reprezentată printr-un dreptunghi wireframe (neumplut), peste care va fi suprapus un alt dreptunghi umplut. Bara de viață va scădea atunci când unul dintre proiectile lovește tancul. | ||
Line 260: | Line 260: | ||
* reprezentare mai avansata a terenului (care sa permita de exemplu tuneluri) | * reprezentare mai avansata a terenului (care sa permita de exemplu tuneluri) | ||
* alte mecanici care sa faca gameplay-ul mai interesant (elemente rogue-like, turn-based, inventar, etc) | * alte mecanici care sa faca gameplay-ul mai interesant (elemente rogue-like, turn-based, inventar, etc) | ||
+ | * Deplasare tanc pe suprafața terenului care să țină cont de forma și lungimea acestuia din urmă | ||
* deplasare tancului să țină cont de forma terenului (ex: sa mearga mai incet / sa alunece cand e pe o portiune abrupta) | * deplasare tancului să țină cont de forma terenului (ex: sa mearga mai incet / sa alunece cand e pe o portiune abrupta) | ||
* orice alta functionalitate interesanta/creativa la care va ganditi | * orice alta functionalitate interesanta/creativa la care va ganditi |