Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2024:01 [2024/10/30 11:06]
andrei.lambru [Control tancuri]
egc:teme:2024:01 [2024/10/31 00:47] (current)
andrei.lambru [Exemple de funcționalități bonus]
Line 95: Line 95:
 $$ $$
  
-Vom folosi acest unghi în transformarea rotației ​tank-ului. Pentru a funcționa fără alte transformări ajutătoare de translație, ​tank-ul ​trebuie construit cu centru ​laturei de jos în originea sistemului de coordonate. Altfel, coordonata acestui centru trebuie calculată, iar rotația se va face mai întai ​translatând acel punct in origine, aplicând rotațiași translâtand ​înapoi.+Vom folosi acest unghi în transformarea rotației ​tancului. Pentru a funcționa fără alte transformări ajutătoare de translație, ​tancul ​trebuie construit cu centrul ​laturei de jos în originea sistemului de coordonate. Altfel, coordonata acestui centru trebuie calculată, iar rotația se va face mai întâi ​translatând acel punct în origine, aplicând rotația și translâtând ​înapoi.
  
 <note tip> <note tip>
Line 113: Line 113:
 $$ $$
 t = \frac{x - x_1}{x_2 - x_1}\\ t = \frac{x - x_1}{x_2 - x_1}\\
-(x_i,\ y_i) lerp((x_{p1},\ y_{p1}),\ (x_{p2},\ y_{p2}), t)\\  +f(P1P2, t)\\  
-lerp(P_1P_2, t) = P_1 * t + P_2 *(1-t)+f(ab, t) = * (1 - t) + b * t
 $$ $$
 +
 +În formula de mai sus, f este o interpolare liniară.
  
 === Deformare teren === === Deformare teren ===
Line 138: Line 140:
  
 <note important>​ <note important>​
-Valoarea pragului trebuie să fie aleasă astfel ​încat ​animația de „alunecare de teren” să fie realizată de-a lungul mai multor cadre. Altfel spus, animația trebuie să se poată observa vizual și nu trebuie să se realizeze instant, deoarece nu s-ar mai numi o animație.+Valoarea pragului trebuie să fie aleasă astfel ​încât ​animația de „alunecare de teren” să fie realizată de-a lungul mai multor cadre. Altfel spus, animația trebuie să se poată observa vizual și nu trebuie să se realizeze instant, deoarece nu s-ar mai numi o animație.
 </​note>​ </​note>​
  
Line 184: Line 186:
  
 $$ $$
-P = P + \vec{v} ​deltaTime\\ +P = P + \vec{v} ​\cdot deltaTime\\ 
-\vec{v} = \vec{v} - \vec{g} ​deltaTime+\vec{v} = \vec{v} - \vec{g} ​\cdot deltaTime
 $$ $$
  
Line 191: Line 193:
  
 ==== Interfața cu utilizatorul ==== ==== Interfața cu utilizatorul ====
-=== Bara de viata ===+=== Bara de viață ​===
 Ambele tancuri vor avea deasupra o bară de viață, reprezentată printr-un dreptunghi wireframe (neumplut), peste care va fi suprapus un alt dreptunghi umplut. Bara de viață va scădea atunci când unul dintre proiectile lovește tancul. Ambele tancuri vor avea deasupra o bară de viață, reprezentată printr-un dreptunghi wireframe (neumplut), peste care va fi suprapus un alt dreptunghi umplut. Bara de viață va scădea atunci când unul dintre proiectile lovește tancul.
  
Line 258: Line 260:
   * reprezentare mai avansata a terenului (care sa permita de exemplu tuneluri)   * reprezentare mai avansata a terenului (care sa permita de exemplu tuneluri)
   * alte mecanici care sa faca gameplay-ul mai interesant (elemente rogue-like, turn-based, inventar, etc)   * alte mecanici care sa faca gameplay-ul mai interesant (elemente rogue-like, turn-based, inventar, etc)
 +  * Deplasare tanc pe suprafața terenului care să țină cont de forma și lungimea acestuia din urmă
   * deplasare tancului să țină cont de forma terenului (ex: sa mearga mai incet / sa alunece cand e pe o portiune abrupta)   * deplasare tancului să țină cont de forma terenului (ex: sa mearga mai incet / sa alunece cand e pe o portiune abrupta)
   * orice alta functionalitate interesanta/​creativa la care va ganditi   * orice alta functionalitate interesanta/​creativa la care va ganditi
egc/teme/2024/01.1730279218.txt.gz · Last modified: 2024/10/30 11:06 by andrei.lambru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0