Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2023:02 [2023/11/19 22:04]
robert.caragicu
egc:teme:2023:02 [2023/12/04 13:47] (current)
victor.asavei [Tema 2 - World of Tanks]
Line 2: Line 2:
   * **Responsabili:​** Anca Băluțoiu, Robert Caragicu, Florin Iancu, Vlad Novetschi   * **Responsabili:​** Anca Băluțoiu, Robert Caragicu, Florin Iancu, Vlad Novetschi
   * **Lansare:​** 20 noiembrie 2023   * **Lansare:​** 20 noiembrie 2023
-  * **Termen de predare:​** ​13 decembrie 2023, ora 23:59+  * **Termen de predare:​** ​15 decembrie 2023, ora 23:59
   * **Regulament:​** [[egc:​teme:​regulament|]]   * **Regulament:​** [[egc:​teme:​regulament|]]
   * **Notă: Orice informație ce nu a fost acoperită în acest document este la latitudinea voastră!**   * **Notă: Orice informație ce nu a fost acoperită în acest document este la latitudinea voastră!**
Line 132: Line 132:
  
 Directia in care trebuie sa le deplasam poate fi calculata astfel: Directia in care trebuie sa le deplasam poate fi calculata astfel:
 +<​code>​
 Dif = ( Centru_Tanc_2 - Centru_Tanc_1 ) Dif = ( Centru_Tanc_2 - Centru_Tanc_1 )
 P = |P| * glm::​Normalize( Dif )  P = |P| * glm::​Normalize( Dif ) 
- 
- 
 Centru_Tanc_1 ​ += P * -0.5f; Centru_Tanc_1 ​ += P * -0.5f;
 Centru_Tanc_2 ​ += P * 0.5f; Centru_Tanc_2 ​ += P * 0.5f;
 +</​code>​
  
 == Coliziunea Tanc - Clădire == == Coliziunea Tanc - Clădire ==
Line 148: Line 148:
 == Deformare formă inamic == == Deformare formă inamic ==
  
-Obiectele ce reprezintă tancurile inamice (cu sau fără turelă, la libera alegere) se vor deforma în funcție de gradul de avarie al fiecăruia (HP) ; acesta va fi trimis către vertex shader, acolo unde se va realiza deformarea.+Obiectele ce reprezintă tancurile inamice (cu sau fără turelă, la libera alegere) se vor deforma în funcție de gradul de avarie al fiecăruia (HP); acesta va fi trimis către vertex shader, acolo unde se va realiza deformarea.
  
 Deformarea va fi o funcție matematică (la libera alegere) ce va primi gradul de avarie (un număr) și coordonatele locale ale unui vertex (un vector), si va calcula un deplasament (un vector) care va fi aplicat coordonatelor locale ale respectivului vertex (înainte de aplicarea matricilor MVP). Deformarea va fi o funcție matematică (la libera alegere) ce va primi gradul de avarie (un număr) și coordonatele locale ale unui vertex (un vector), si va calcula un deplasament (un vector) care va fi aplicat coordonatelor locale ale respectivului vertex (înainte de aplicarea matricilor MVP).
egc/teme/2023/02.1700424285.txt.gz · Last modified: 2023/11/19 22:04 by robert.caragicu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0