Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2022:01 [2022/11/10 20:47]
chris.luntraru Deadline Extension
egc:teme:2022:01 [2022/11/13 11:59] (current)
alexandru.gradinaru [Arhivarea Proiectului]
Line 89: Line 89:
 După ce cursorul și dreptunghiul se află în același spațiu de coordonate, verificarea intersecției se rezumă la verificarea dacă un punct în plan se află într-un dreptunghi aliniat cu axele Ox și Oy. Detaliile acestui calcul sunt lăsate ca exercițiu pentru student. După ce cursorul și dreptunghiul se află în același spațiu de coordonate, verificarea intersecției se rezumă la verificarea dacă un punct în plan se află într-un dreptunghi aliniat cu axele Ox și Oy. Detaliile acestui calcul sunt lăsate ca exercițiu pentru student.
  
-Inputul de la mouse se poate trata în funcția "​OnMouseMove"​ din framework. Aceasta are 4 parametri: mouseX, mouseY, deltaX, deltaY. Primele 2 se referă la poziția la care se află cursorul în momentul în care se apelează funcția, în pixeli. Numerotarea începe din colțul stânga-sus al ferestrei de vizualizare în (0, 0). Cei 2 parametri din urmă se referă la deplasarea exactă (tot în pixeli) a cursorului de la poziția sa în frame-ul anterior pana la poziția sa în frame-ul în care a fost apelată funcția. De exemplu, daca mouse-ul s-a mișcat de la poziția (1200, 300) la poziția (1220, 294) în intervalul de la ultimul frame până la cel curent, vom avea următoarele valori: mouseX = 1220, mouseY = 294, deltaX = 20, deltaY = 294.+Inputul de la mouse se poate trata în funcția "​OnMouseMove"​ din framework. Aceasta are 4 parametri: mouseX, mouseY, deltaX, deltaY. Primele 2 se referă la poziția la care se află cursorul în momentul în care se apelează funcția, în pixeli. Numerotarea începe din colțul stânga-sus al ferestrei de vizualizare în (0, 0). Cei 2 parametri din urmă se referă la deplasarea exactă (tot în pixeli) a cursorului de la poziția sa în frame-ul anterior pana la poziția sa în frame-ul în care a fost apelată funcția. De exemplu, daca mouse-ul s-a mișcat de la poziția (1200, 300) la poziția (1220, 294) în intervalul de la ultimul frame până la cel curent, vom avea următoarele valori: mouseX = 1220, mouseY = 294, deltaX = 20, deltaY = -6.
  
 <​note>​Atenție! Aceste valori sunt întregi, aveți grijă la tipurile de date dacă intenționați să le împărțiți. De asemenea, deltaX și deltaY deja sunt calculate făță de frame-ul anterior. Ca atare, nu mai este nevoie să ne legăm de deltaTimeSeconds pentru a avea o mișcare independentă de frame rate.</​note>​ <​note>​Atenție! Aceste valori sunt întregi, aveți grijă la tipurile de date dacă intenționați să le împărțiți. De asemenea, deltaX și deltaY deja sunt calculate făță de frame-ul anterior. Ca atare, nu mai este nevoie să ne legăm de deltaTimeSeconds pentru a avea o mișcare independentă de frame rate.</​note>​
Line 153: Line 153:
       * Click dreapta pe proiect în **Solution Explorer** -> **Clean Solution**       * Click dreapta pe proiect în **Solution Explorer** -> **Clean Solution**
       * Ștergeți folderul __**/​build/​.vs**__ (dacă nu îl vedeți, **este posibil să fie ascuns**)       * Ștergeți folderul __**/​build/​.vs**__ (dacă nu îl vedeți, **este posibil să fie ascuns**)
-    * SAU ștergeți complet folderul __**/​build**__ 
   * În cazul în care arhiva tot depășește limita de 50MB (nu ar trebui), puteți să ștergeți și folderul __**/​deps**__ sau __**/​assets**__ întrucât se pot adăuga la testare. Nu este recomandat să faceți acest lucru întrucât îngreunează mult testarea în cazul în care versiunea curentă a bibliotecilor/​resurselor diferă de versiunea utilizată la momentul scrierii temei.   * În cazul în care arhiva tot depășește limita de 50MB (nu ar trebui), puteți să ștergeți și folderul __**/​deps**__ sau __**/​assets**__ întrucât se pot adăuga la testare. Nu este recomandat să faceți acest lucru întrucât îngreunează mult testarea în cazul în care versiunea curentă a bibliotecilor/​resurselor diferă de versiunea utilizată la momentul scrierii temei.
 </​note>​ </​note>​
  
  
egc/teme/2022/01.1668106050.txt.gz · Last modified: 2022/11/10 20:47 by chris.luntraru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0