This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:2022:01 [2022/11/04 20:12] maria_anca.balutoiu [Gloanțe] |
egc:teme:2022:01 [2022/11/13 11:59] (current) alexandru.gradinaru [Arhivarea Proiectului] |
||
---|---|---|---|
Line 2: | Line 2: | ||
* **Responsabili:** Anca Băluțoiu, Alex Grădinaru, Chris Brandon | * **Responsabili:** Anca Băluțoiu, Alex Grădinaru, Chris Brandon | ||
* **Lansare:** 31 octombrie 2022 | * **Lansare:** 31 octombrie 2022 | ||
- | * **Termen de predare:** 13 noiembrie 2022, ora 23:59 | + | * **Termen de predare:** 16 noiembrie 2022, ora 23:59 |
* **Regulament:** [[egc:teme:regulament|]] | * **Regulament:** [[egc:teme:regulament|]] | ||
* **Notă: Orice informație ce nu a fost acoperită în acest document este la latitudinea voastră!** | * **Notă: Orice informație ce nu a fost acoperită în acest document este la latitudinea voastră!** | ||
Line 89: | Line 89: | ||
După ce cursorul și dreptunghiul se află în același spațiu de coordonate, verificarea intersecției se rezumă la verificarea dacă un punct în plan se află într-un dreptunghi aliniat cu axele Ox și Oy. Detaliile acestui calcul sunt lăsate ca exercițiu pentru student. | După ce cursorul și dreptunghiul se află în același spațiu de coordonate, verificarea intersecției se rezumă la verificarea dacă un punct în plan se află într-un dreptunghi aliniat cu axele Ox și Oy. Detaliile acestui calcul sunt lăsate ca exercițiu pentru student. | ||
- | Inputul de la mouse se poate trata în funcția "OnMouseMove" din framework. Aceasta are 4 parametri: mouseX, mouseY, deltaX, deltaY. Primele 2 se referă la poziția la care se află cursorul în momentul în care se apelează funcția, în pixeli. Numerotarea începe din colțul stânga-sus al ferestrei de vizualizare în (0, 0). Cei 2 parametri din urmă se referă la deplasarea exactă (tot în pixeli) a cursorului de la poziția sa în frame-ul anterior pana la poziția sa în frame-ul în care a fost apelată funcția. De exemplu, daca mouse-ul s-a mișcat de la poziția (1200, 300) la poziția (1220, 294) în intervalul de la ultimul frame până la cel curent, vom avea următoarele valori: mouseX = 1220, mouseY = 294, deltaX = 20, deltaY = 294. | + | Inputul de la mouse se poate trata în funcția "OnMouseMove" din framework. Aceasta are 4 parametri: mouseX, mouseY, deltaX, deltaY. Primele 2 se referă la poziția la care se află cursorul în momentul în care se apelează funcția, în pixeli. Numerotarea începe din colțul stânga-sus al ferestrei de vizualizare în (0, 0). Cei 2 parametri din urmă se referă la deplasarea exactă (tot în pixeli) a cursorului de la poziția sa în frame-ul anterior pana la poziția sa în frame-ul în care a fost apelată funcția. De exemplu, daca mouse-ul s-a mișcat de la poziția (1200, 300) la poziția (1220, 294) în intervalul de la ultimul frame până la cel curent, vom avea următoarele valori: mouseX = 1220, mouseY = 294, deltaX = 20, deltaY = -6. |
<note>Atenție! Aceste valori sunt întregi, aveți grijă la tipurile de date dacă intenționați să le împărțiți. De asemenea, deltaX și deltaY deja sunt calculate făță de frame-ul anterior. Ca atare, nu mai este nevoie să ne legăm de deltaTimeSeconds pentru a avea o mișcare independentă de frame rate.</note> | <note>Atenție! Aceste valori sunt întregi, aveți grijă la tipurile de date dacă intenționați să le împărțiți. De asemenea, deltaX și deltaY deja sunt calculate făță de frame-ul anterior. Ca atare, nu mai este nevoie să ne legăm de deltaTimeSeconds pentru a avea o mișcare independentă de frame rate.</note> | ||
Line 153: | Line 153: | ||
* Click dreapta pe proiect în **Solution Explorer** -> **Clean Solution** | * Click dreapta pe proiect în **Solution Explorer** -> **Clean Solution** | ||
* Ștergeți folderul __**/build/.vs**__ (dacă nu îl vedeți, **este posibil să fie ascuns**) | * Ștergeți folderul __**/build/.vs**__ (dacă nu îl vedeți, **este posibil să fie ascuns**) | ||
- | * SAU ștergeți complet folderul __**/build**__ | ||
* În cazul în care arhiva tot depășește limita de 50MB (nu ar trebui), puteți să ștergeți și folderul __**/deps**__ sau __**/assets**__ întrucât se pot adăuga la testare. Nu este recomandat să faceți acest lucru întrucât îngreunează mult testarea în cazul în care versiunea curentă a bibliotecilor/resurselor diferă de versiunea utilizată la momentul scrierii temei. | * În cazul în care arhiva tot depășește limita de 50MB (nu ar trebui), puteți să ștergeți și folderul __**/deps**__ sau __**/assets**__ întrucât se pot adăuga la testare. Nu este recomandat să faceți acest lucru întrucât îngreunează mult testarea în cazul în care versiunea curentă a bibliotecilor/resurselor diferă de versiunea utilizată la momentul scrierii temei. | ||
</note> | </note> | ||