Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2021:02 [2021/11/23 12:35]
alexandru.gradinaru
egc:teme:2021:02 [2021/12/08 14:51] (current)
andrei.lambru
Line 32: Line 32:
 **Jucătorul** va fi poziționat inițial la o poziție aleatoare validă (pe o celulă ce reprezintă un drum liber) si se poate deplasa doar pe drumuri libere, in rest fiind blocat de coliziuni. **Jucătorul** va fi poziționat inițial la o poziție aleatoare validă (pe o celulă ce reprezintă un drum liber) si se poate deplasa doar pe drumuri libere, in rest fiind blocat de coliziuni.
  
-**Update clarificare**:​ Labirintul trebuie sa fie diferit ​de la o rulare la alta.+**Update clarificare**:​ Labirintul trebuie sa fie diferit ​intre doua rulari.
  
 <note tip>​Coliziunile nu trebuie sa fie perfecte, se pot aproxima prin dreptunghiuri sau sfere. Mai multe informatii despre coliziuni si cum se pot implementa in 3D: <note tip>​Coliziunile nu trebuie sa fie perfecte, se pot aproxima prin dreptunghiuri sau sfere. Mai multe informatii despre coliziuni si cum se pot implementa in 3D:
Line 152: Line 152:
  
 === Deadline tema === === Deadline tema ===
-12 decembrie ora 23:59+17 decembrie ora 23:59
  
 === Responsabili tema === === Responsabili tema ===
egc/teme/2021/02.1637663702.txt.gz · Last modified: 2021/11/23 12:35 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0