This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:2021:02 [2021/11/22 03:17] victor.asavei |
egc:teme:2021:02 [2021/12/08 14:51] (current) andrei.lambru |
||
---|---|---|---|
Line 31: | Line 31: | ||
**Jucătorul** va fi poziționat inițial la o poziție aleatoare validă (pe o celulă ce reprezintă un drum liber) si se poate deplasa doar pe drumuri libere, in rest fiind blocat de coliziuni. | **Jucătorul** va fi poziționat inițial la o poziție aleatoare validă (pe o celulă ce reprezintă un drum liber) si se poate deplasa doar pe drumuri libere, in rest fiind blocat de coliziuni. | ||
+ | |||
+ | **Update clarificare**: Labirintul trebuie sa fie diferit intre doua rulari. | ||
<note tip>Coliziunile nu trebuie sa fie perfecte, se pot aproxima prin dreptunghiuri sau sfere. Mai multe informatii despre coliziuni si cum se pot implementa in 3D: | <note tip>Coliziunile nu trebuie sa fie perfecte, se pot aproxima prin dreptunghiuri sau sfere. Mai multe informatii despre coliziuni si cum se pot implementa in 3D: | ||
Line 98: | Line 100: | ||
* Pick-up bonuses sau skill system cu mecanica de cooldown sau boost (modificarea proiectilelor, tragerea cu mai multe proiectile odata, health recovery, saritura (bolta) peste inamic cu o tasta etc.) | * Pick-up bonuses sau skill system cu mecanica de cooldown sau boost (modificarea proiectilelor, tragerea cu mai multe proiectile odata, health recovery, saritura (bolta) peste inamic cu o tasta etc.) | ||
* Scene complexe | * Scene complexe | ||
- | * Labirint care sa isi schimbe configuratia (se misca, regenereaza configuratia din timp in timp) | + | * Labirint care sa isi schimbe configuratia in timpul jocului (se misca, regenereaza configuratia din timp in timp) |
* Schimbare culoare inamic in functie de viata ramasa | * Schimbare culoare inamic in functie de viata ramasa | ||
* Inamici inteligenti care urmaresc jucatorul dupa ce intra in patratul lor | * Inamici inteligenti care urmaresc jucatorul dupa ce intra in patratul lor | ||
Line 150: | Line 152: | ||
=== Deadline tema === | === Deadline tema === | ||
- | 12 decembrie ora 23:59 | + | 17 decembrie ora 23:59 |
=== Responsabili tema === | === Responsabili tema === |