Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2021:02 [2021/11/22 03:16]
victor.asavei
egc:teme:2021:02 [2021/12/08 14:51] (current)
andrei.lambru
Line 31: Line 31:
  
 **Jucătorul** va fi poziționat inițial la o poziție aleatoare validă (pe o celulă ce reprezintă un drum liber) si se poate deplasa doar pe drumuri libere, in rest fiind blocat de coliziuni. **Jucătorul** va fi poziționat inițial la o poziție aleatoare validă (pe o celulă ce reprezintă un drum liber) si se poate deplasa doar pe drumuri libere, in rest fiind blocat de coliziuni.
 +
 +**Update clarificare**:​ Labirintul trebuie sa fie diferit intre doua rulari.
  
 <note tip>​Coliziunile nu trebuie sa fie perfecte, se pot aproxima prin dreptunghiuri sau sfere. Mai multe informatii despre coliziuni si cum se pot implementa in 3D: <note tip>​Coliziunile nu trebuie sa fie perfecte, se pot aproxima prin dreptunghiuri sau sfere. Mai multe informatii despre coliziuni si cum se pot implementa in 3D:
Line 98: Line 100:
   * Pick-up bonuses sau skill system cu mecanica de cooldown sau boost (modificarea proiectilelor,​ tragerea cu mai multe proiectile odata, health recovery, saritura (bolta) peste inamic cu o tasta etc.)   * Pick-up bonuses sau skill system cu mecanica de cooldown sau boost (modificarea proiectilelor,​ tragerea cu mai multe proiectile odata, health recovery, saritura (bolta) peste inamic cu o tasta etc.)
   * Scene complexe   * Scene complexe
-  * Labirint care sa isi schimbe configuratia (se misca, regenereaza configuratia din timp in timp)+  * Labirint care sa isi schimbe configuratia ​in timpul jocului ​(se misca, regenereaza configuratia din timp in timp)
   * Schimbare culoare inamic in functie de viata ramasa   * Schimbare culoare inamic in functie de viata ramasa
   * Inamici inteligenti care urmaresc jucatorul dupa ce intra in patratul lor   * Inamici inteligenti care urmaresc jucatorul dupa ce intra in patratul lor
Line 135: Line 137:
 Tema va fi implementata in OpenGL si C++. Este indicat sa folositi framework-ul si Visual Studio. ​ Tema va fi implementata in OpenGL si C++. Este indicat sa folositi framework-ul si Visual Studio. ​
  
-Pentru implementarea temei, in folderul __**src/​lab_m1**__ puteti crea un nou folder, de exemplu Tema2, cu fisierele Tema2.cpp si Tema2.h (pentru implementare POO, este indicat sa aveti si alte fisiere). Pentru a vedea fisierele nou create in Visual Studio in Solution Explorer, apasati click dreapta pe filtrul lab_m1 si selectati Add->New Filter. Dupa ce creati un nou filtru, de exemplu ​Tema1, dati click dreapta si selectati Add->​Existing Item. Astfel adaugati toate fisierele din folderul nou creat.  +Pentru implementarea temei, in folderul __**src/​lab_m1**__ puteti crea un nou folder, de exemplu Tema2, cu fisierele Tema2.cpp si Tema2.h (pentru implementare POO, este indicat sa aveti si alte fisiere). Pentru a vedea fisierele nou create in Visual Studio in Solution Explorer, apasati click dreapta pe filtrul lab_m1 si selectati Add->New Filter. Dupa ce creati un nou filtru, de exemplu ​Tema2, dati click dreapta si selectati Add->​Existing Item. Astfel adaugati toate fisierele din folderul nou creat.  
-In fisierul lab_list.h trebuie adaugata si calea catre header-ul temei. De exemplu: #include "​lab_m1/​Tema1/Tema1.h"+In fisierul lab_list.h trebuie adaugata si calea catre header-ul temei. De exemplu: #include "​lab_m1/​Tema2/Tema2.h"
  
 === Arhivarea proiectului === === Arhivarea proiectului ===
Line 150: Line 152:
  
 === Deadline tema === === Deadline tema ===
-12 decembrie ora 23:59+17 decembrie ora 23:59
  
 === Responsabili tema === === Responsabili tema ===
egc/teme/2021/02.1637543818.txt.gz · Last modified: 2021/11/22 03:16 by victor.asavei
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0