This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:2021:01 [2021/10/31 22:49] andrei.lapusteanu |
egc:teme:2021:01 [2021/11/14 15:41] (current) anca.morar |
||
---|---|---|---|
Line 110: | Line 110: | ||
* proiectil - obstacol (2.5p) | * proiectil - obstacol (2.5p) | ||
* inamic - perete harta (2.5p) | * inamic - perete harta (2.5p) | ||
- | * Scor si healtbar (functionalitate si UI) - 20p | + | * Scor si healthbar (functionalitate si UI) - 20p |
=== Intrebari si raspunsuri === | === Intrebari si raspunsuri === | ||
Line 123: | Line 123: | ||
Tema va fi implementata in OpenGL si C++. Este indicat sa folositi framework-ul si Visual Studio. | Tema va fi implementata in OpenGL si C++. Este indicat sa folositi framework-ul si Visual Studio. | ||
- | Pentru implementarea temei, in folderul __**src/lab_m1**__ puteti crea un nou folder, de exemplu Tema1, cu fisierele Tema1.cpp si Tema1.h (pentru implementare POO, este indicat sa aveti si alte fisiere). Pentru a vedea fisierele nou create in Visual Studio in Solution Explorer, apasati click dreapta pe filtrul Laboratoare si selectati Add->New Filter. Dupa ce creati un nou filtru, de exemplu Tema1, dati click dreapta si selectati Add->Existing Item. Astfel adaugati toate fisierele din folderul nou creat. | + | Pentru implementarea temei, in folderul __**src/lab_m1**__ puteti crea un nou folder, de exemplu Tema1, cu fisierele Tema1.cpp si Tema1.h (pentru implementare POO, este indicat sa aveti si alte fisiere). Pentru a vedea fisierele nou create in Visual Studio in Solution Explorer, apasati click dreapta pe filtrul lab_m1 si selectati Add->New Filter. Dupa ce creati un nou filtru, de exemplu Tema1, dati click dreapta si selectati Add->Existing Item. Astfel adaugati toate fisierele din folderul nou creat. |
In fisierul lab_list.h trebuie adaugata si calea catre header-ul temei. De exemplu: #include "lab_m1/Tema1/Tema1.h" | In fisierul lab_list.h trebuie adaugata si calea catre header-ul temei. De exemplu: #include "lab_m1/Tema1/Tema1.h" | ||
Line 134: | Line 134: | ||
* si stergeti folderul __**/build/.vs**__ (daca nu il vedeti, **este posibil sa fie ascuns**) | * si stergeti folderul __**/build/.vs**__ (daca nu il vedeti, **este posibil sa fie ascuns**) | ||
* SAU stergeti complet folderul __**/build**__ | * SAU stergeti complet folderul __**/build**__ | ||
- | * in cazul in care arhiva tot depaseste limita de 20MB (nu ar trebui), puteti sa stergeti si folderul __**/deps**__ sau __**/assets**__ intrucat se pot adauga la testare. Nu este recomandat sa faceti acest lucru intrucat ingreuneaza mult testarea in cazul in care versiunea curenta a librariilor/resurselor difera de versiunea utilizata la momentul scrierii temei. | + | * in cazul in care arhiva tot depaseste limita de 50MB (nu ar trebui), puteti sa stergeti si folderul __**/deps**__ sau __**/assets**__ intrucat se pot adauga la testare. Nu este recomandat sa faceti acest lucru intrucat ingreuneaza mult testarea in cazul in care versiunea curenta a librariilor/resurselor difera de versiunea utilizata la momentul scrierii temei. |
</note> | </note> | ||