This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:2020:02 [2020/11/21 22:37] maria_anca.balutoiu |
egc:teme:2020:02 [2020/12/15 14:48] (current) anca.morar |
||
---|---|---|---|
Line 2: | Line 2: | ||
* **Responsabili:** Anca Băluțoiu, Alex Grădinaru, Florin Iancu, Philip Dumitru | * **Responsabili:** Anca Băluțoiu, Alex Grădinaru, Florin Iancu, Philip Dumitru | ||
- | * **Lansare:** 21 noiembrie | + | * **Lansare:** 22 noiembrie |
* **Termen de predare:** 13 decembrie 2020, ora 23:55 | * **Termen de predare:** 13 decembrie 2020, ora 23:55 | ||
* **Regulament:** [[egc:teme:regulament|]] | * **Regulament:** [[egc:teme:regulament|]] | ||
* **Notă: Orice informație ce nu a fost acoperită în acest document este la latitudinea voastră!** | * **Notă: Orice informație ce nu a fost acoperită în acest document este la latitudinea voastră!** | ||
+ | * **Mentiune depunctari vacanta**: In perioada 19 decembrie - 10 ianuarie **NU** se vor calcula depunctari pentru teme! | ||
În cadrul temei 2 trebuie să implementați o versiune modificată a jocului Skyroads. Un walkthrough al jocului original îl puteți găsi aici: | În cadrul temei 2 trebuie să implementați o versiune modificată a jocului Skyroads. Un walkthrough al jocului original îl puteți găsi aici: | ||
Line 22: | Line 23: | ||
Vor exista de asemenea platforme care vor aduce beneficii sau dezavantaje jucătorului dacă aterizează pe ele. Un astfel de exemplu este platforma de recăpătare a combustibilului pierdut în timpul jocului. | Vor exista de asemenea platforme care vor aduce beneficii sau dezavantaje jucătorului dacă aterizează pe ele. Un astfel de exemplu este platforma de recăpătare a combustibilului pierdut în timpul jocului. | ||
+ | |||
+ | <note important>Puteți alege dacă să folosiți obiecte 3D deja existente sau dacă să le generați voi. =)</note> | ||
=== Construcția Scenei și a Jucătorului === | === Construcția Scenei și a Jucătorului === | ||
Line 33: | Line 36: | ||
{{ :egc:teme:2020:skyroads_scene_example.png?nolink&600 |}} | {{ :egc:teme:2020:skyroads_scene_example.png?nolink&600 |}} | ||
- | <note important>Atenție! Imaginea de fundal din exemplele date nu trebuie implementată! =) </note> | + | <note important>Atenție! Imaginea de fundal din exemplele date nu trebuie implementată! =)</note> |
Line 53: | Line 56: | ||
{{ :egc:teme:2020:skyroads_deformare_exemple.png?nolink&500 |}} | {{ :egc:teme:2020:skyroads_deformare_exemple.png?nolink&500 |}} | ||
- | În momentul implementării, este alegerea voastră dacă alegeți să deplasați jucătorul pe axa OZ înspre cuburi, iar cuburile stau pe loc sau deplasați cuburile înspre jucător, iar jucătorul stă pe loc. În funcție de această decizie, trebuie să aveți grijă la poziția inițială a cuburilor în scenă (fie se vor reda inițial la aceeași coordonată z, fie coordonata z va fi diferită în funcție de poziția jucătorului). | + | În momentul implementării, puteți alege să deplasați jucătorul pe axa OZ înspre cuburi, iar cuburile stau pe loc sau deplasați cuburile înspre jucător, iar jucătorul stă pe loc. În funcție de această decizie, trebuie să aveți grijă la poziția inițială a cuburilor în scenă (fie se vor reda inițial la aceeași coordonată z, fie coordonata z va fi diferită în funcție de poziția jucătorului). |
=== Controlul Jucătorului ==== | === Controlul Jucătorului ==== |