This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:2020:01 [2020/11/02 13:16] anca.morar |
egc:teme:2020:01 [2020/11/17 19:31] (current) florin_eugen.iancu |
||
---|---|---|---|
Line 16: | Line 16: | ||
Stelutele shuriken vor fi create prin combinarea a 4 triunghiuri. Ele se vor deplasa pe axa OX(vor aparea din partea dreapta a scenei si se vor indrepta catre jucator). Stelutele vor fi animate - se vor roti in jurul centrului pe tot parcursul deplasarii. | Stelutele shuriken vor fi create prin combinarea a 4 triunghiuri. Ele se vor deplasa pe axa OX(vor aparea din partea dreapta a scenei si se vor indrepta catre jucator). Stelutele vor fi animate - se vor roti in jurul centrului pe tot parcursul deplasarii. | ||
+ | |||
+ | Obiectele trebuie definite ca in laboratorul 2. Nu se accepta incarcarea de obiecte 3D! | ||
Line 94: | Line 96: | ||
* stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | ||
* stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | ||
- | * stergeti folderul __**/.vs**__ (in caz ca exista) | + | * stergeti folderul __**/Visual Studio/.vs**__ (daca nu il vedeti, **este posibil sa fie ascuns**) |
* stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | * stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | ||
* executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) | * executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) | ||
Line 101: | Line 103: | ||
=== Deadline tema === | === Deadline tema === | ||
- | 15 noiembrie ora 23:59 | + | 17 noiembrie ora 23:59 |
=== Responsabili tema === | === Responsabili tema === |