Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2020:01 [2020/11/01 23:19]
anca.morar
egc:teme:2020:01 [2020/11/17 19:31] (current)
florin_eugen.iancu
Line 13: Line 13:
  
 Obiectele in care jucatorul trebuie sa traga cu sageata vor fi de 2 feluri: baloane si shuriken. ​ Obiectele in care jucatorul trebuie sa traga cu sageata vor fi de 2 feluri: baloane si shuriken. ​
-Baloanele vor fi create prin combinarea a minim 2 primitive(ex:​ un cerc scalat diferit pe axele x si y si o polilinie). Acestea se vor deplasa ascendent pe axa OY(vor aparea in partea de jos a scenei si vor urca). Baloanele vor fi de doua culori diferite: baloanele ​galbene ​- vor mari scorul, baloanele ​rosii - vor micsora scorul.+Baloanele vor fi create prin combinarea a minim 2 primitive(ex:​ un cerc scalat diferit pe axele x si y si o polilinie). Acestea se vor deplasa ascendent pe axa OY(vor aparea in partea de jos a scenei si vor urca). Baloanele vor fi de doua culori diferite: baloanele ​rosii- vor mari scorul, baloanele ​galbene- vor micsora scorul ​la coliziunea cu sageata.
  
 Stelutele shuriken vor fi create prin combinarea a 4 triunghiuri. Ele se vor deplasa pe axa OX(vor aparea din partea dreapta a scenei si se vor indrepta catre jucator). Stelutele vor fi animate - se vor roti in jurul centrului pe tot parcursul deplasarii. Stelutele shuriken vor fi create prin combinarea a 4 triunghiuri. Ele se vor deplasa pe axa OX(vor aparea din partea dreapta a scenei si se vor indrepta catre jucator). Stelutele vor fi animate - se vor roti in jurul centrului pe tot parcursul deplasarii.
 +
 +Obiectele trebuie definite ca in laboratorul 2. Nu se accepta incarcarea de obiecte 3D!
  
  
Line 94: Line 96:
   * stergeti fisierul __**/Visual Studio/​Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista)   * stergeti fisierul __**/Visual Studio/​Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista)
   * stergeti fisierul __**/Visual Studio/​Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista)   * stergeti fisierul __**/Visual Studio/​Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista)
-  * stergeti folderul __**/​.vs**__ (in caz ca exista+  * stergeti folderul __**/Visual Studio/.vs**__ (daca nu il vedeti, **este posibil sa fie ascuns**)
   * stergeti folderul __**/​x64**__ sau __**/​x86**__ (in caz ca exista)   * stergeti folderul __**/​x64**__ sau __**/​x86**__ (in caz ca exista)
     * executabilul final este generat in folderul __**/​x86**__ sau __**/​x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti)     * executabilul final este generat in folderul __**/​x86**__ sau __**/​x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti)
Line 101: Line 103:
  
 === Deadline tema === === Deadline tema ===
-15 noiembrie ora 23:59+17 noiembrie ora 23:59
  
 === Responsabili tema === === Responsabili tema ===
egc/teme/2020/01.1604265562.txt.gz · Last modified: 2020/11/01 23:19 by anca.morar
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0