This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc:teme:2020:01 [2020/11/01 11:13] stefania.cristea1708 |
egc:teme:2020:01 [2020/11/17 19:31] (current) florin_eugen.iancu |
||
|---|---|---|---|
| Line 13: | Line 13: | ||
| Obiectele in care jucatorul trebuie sa traga cu sageata vor fi de 2 feluri: baloane si shuriken. | Obiectele in care jucatorul trebuie sa traga cu sageata vor fi de 2 feluri: baloane si shuriken. | ||
| - | Baloanele vor fi create prin combinarea a minim 2 primitive(ex: un cerc scalat diferit pe axele x si y si o polilinie). Acestea se vor deplasa ascendent pe axa OY(vor aparea in partea de jos a scenei si vor urca). Baloanele vor fi de doua culori diferite: baloanele galbene - vor mari scorul, baloanele rosii - vor micsora scorul. | + | Baloanele vor fi create prin combinarea a minim 2 primitive(ex: un cerc scalat diferit pe axele x si y si o polilinie). Acestea se vor deplasa ascendent pe axa OY(vor aparea in partea de jos a scenei si vor urca). Baloanele vor fi de doua culori diferite: baloanele rosii- vor mari scorul, baloanele galbene- vor micsora scorul la coliziunea cu sageata. |
| Stelutele shuriken vor fi create prin combinarea a 4 triunghiuri. Ele se vor deplasa pe axa OX(vor aparea din partea dreapta a scenei si se vor indrepta catre jucator). Stelutele vor fi animate - se vor roti in jurul centrului pe tot parcursul deplasarii. | Stelutele shuriken vor fi create prin combinarea a 4 triunghiuri. Ele se vor deplasa pe axa OX(vor aparea din partea dreapta a scenei si se vor indrepta catre jucator). Stelutele vor fi animate - se vor roti in jurul centrului pe tot parcursul deplasarii. | ||
| + | |||
| + | Obiectele trebuie definite ca in laboratorul 2. Nu se accepta incarcarea de obiecte 3D! | ||
| Line 94: | Line 96: | ||
| * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | ||
| * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | ||
| - | * stergeti folderul __**/.vs**__ (in caz ca exista) | + | * stergeti folderul __**/Visual Studio/.vs**__ (daca nu il vedeti, **este posibil sa fie ascuns**) |
| * stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | * stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | ||
| * executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) | * executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) | ||
| Line 101: | Line 103: | ||
| === Deadline tema === | === Deadline tema === | ||
| - | 15 noiembrie ora 23:55 | + | 17 noiembrie ora 23:59 |
| + | |||
| + | === Responsabili tema === | ||
| + | * Stefania Cristea | ||
| + | * Andrei Lapusteanu | ||
| + | * Anca Morar | ||