This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:2020:01 [2020/11/01 11:13] stefania.cristea1708 |
egc:teme:2020:01 [2020/11/17 19:31] (current) florin_eugen.iancu |
||
---|---|---|---|
Line 2: | Line 2: | ||
In cadrul temei 1 se va implementa o versiune simplificata a jocului Bow and Arrow. Tot ce nu este specificat ramane la creativitatea voastra. | In cadrul temei 1 se va implementa o versiune simplificata a jocului Bow and Arrow. Tot ce nu este specificat ramane la creativitatea voastra. | ||
- | |||
- | https://youtu.be/dcv-XKmUPjo | ||
Line 15: | Line 13: | ||
Obiectele in care jucatorul trebuie sa traga cu sageata vor fi de 2 feluri: baloane si shuriken. | Obiectele in care jucatorul trebuie sa traga cu sageata vor fi de 2 feluri: baloane si shuriken. | ||
- | Baloanele vor fi create prin combinarea a minim 2 primitive(ex: un cerc scalat diferit pe axele x si y si o polilinie). Acestea se vor deplasa ascendent pe axa OY(vor aparea in partea de jos a scenei si vor urca). Baloanele vor fi de doua culori diferite: baloanele galbene - vor mari scorul, baloanele rosii - vor micsora scorul. | + | Baloanele vor fi create prin combinarea a minim 2 primitive(ex: un cerc scalat diferit pe axele x si y si o polilinie). Acestea se vor deplasa ascendent pe axa OY(vor aparea in partea de jos a scenei si vor urca). Baloanele vor fi de doua culori diferite: baloanele rosii- vor mari scorul, baloanele galbene- vor micsora scorul la coliziunea cu sageata. |
Stelutele shuriken vor fi create prin combinarea a 4 triunghiuri. Ele se vor deplasa pe axa OX(vor aparea din partea dreapta a scenei si se vor indrepta catre jucator). Stelutele vor fi animate - se vor roti in jurul centrului pe tot parcursul deplasarii. | Stelutele shuriken vor fi create prin combinarea a 4 triunghiuri. Ele se vor deplasa pe axa OX(vor aparea din partea dreapta a scenei si se vor indrepta catre jucator). Stelutele vor fi animate - se vor roti in jurul centrului pe tot parcursul deplasarii. | ||
+ | |||
+ | Obiectele trebuie definite ca in laboratorul 2. Nu se accepta incarcarea de obiecte 3D! | ||
Line 96: | Line 96: | ||
* stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | ||
* stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | ||
- | * stergeti folderul __**/.vs**__ (in caz ca exista) | + | * stergeti folderul __**/Visual Studio/.vs**__ (daca nu il vedeti, **este posibil sa fie ascuns**) |
* stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | * stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | ||
* executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) | * executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) | ||
Line 103: | Line 103: | ||
=== Deadline tema === | === Deadline tema === | ||
- | 15 noiembrie ora 23:55 | + | 17 noiembrie ora 23:59 |
+ | |||
+ | === Responsabili tema === | ||
+ | * Stefania Cristea | ||
+ | * Andrei Lapusteanu | ||
+ | * Anca Morar |