This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:2019:02 [2019/11/08 17:58] alexandru.gradinaru |
egc:teme:2019:02 [2019/11/12 07:57] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 11: | Line 11: | ||
<html> | <html> | ||
- | <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s6gM2GBF3Ek?rel=0" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> | + | <p style="text-align:center;margin:auto;"> |
+ | <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s6gM2GBF3Ek?rel=0" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen style="text-align:center;margin:auto;"></iframe> | ||
+ | </p> | ||
</html> | </html> | ||
Line 38: | Line 40: | ||
- | * **Marea:** Pentru a crea marea deasupra căreia zboară avionul, veți folosi un cilindru pe care îl veți plasa centrat în partea de jos a ecranului. Pentru realism, marea va avea valuri generate și se va roti în continuu. Valurile vor fi realizate în Vertex Shader prin deformări aleatoare, dar care sa asigure o continuitate in timp (de exemplu se pot defini varfuri interioare cilindrului cu pozitii distorsionate ca in figura, iar apoi se poate aplica in vertex shader o rotație în jurul poziției inițiale pentru fiecare vertex al cilindrului, fiecare astfel de rotație având viteză și rază aleatoare) | + | * **Marea:** Pentru a crea marea deasupra căreia zboară avionul, veți folosi un cilindru pe care îl veți plasa centrat în partea de jos a ecranului. Pentru realism, marea va avea valuri generate și se va roti în continuu. Valurile vor fi realizate în Vertex Shader prin deformări aleatoare, dar care sa asigure o continuitate in timp (de exemplu se pot defini varfuri interioare cilindrului cu pozitii distorsionate ca in figura, iar apoi se poate aplica in vertex shader o rotație în jurul poziției inițiale pentru fiecare vertex al cilindrului, fiecare astfel de rotație având viteză și rază aleatoare definita pentru vertexul respectiv) |
{{ :egc:teme:2019:marea.png?nolink&400 |}} | {{ :egc:teme:2019:marea.png?nolink&400 |}} | ||
Line 79: | Line 81: | ||
* Animații (10p) | * Animații (10p) | ||
* Construcția mediului (total 70p) | * Construcția mediului (total 70p) | ||
- | * Marea (30p) | + | * Marea (obiect + deformare animata in shader) (30p) |
* Norii (15p) | * Norii (15p) | ||
* Combustibil (15p) | * Combustibil (15p) |