This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:2019:02 [2019/11/08 17:04] maria_anca.balutoiu |
egc:teme:2019:02 [2019/11/12 07:57] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 11: | Line 11: | ||
<html> | <html> | ||
- | <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s6gM2GBF3Ek?rel=0" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> | + | <p style="text-align:center;margin:auto;"> |
+ | <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s6gM2GBF3Ek?rel=0" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen style="text-align:center;margin:auto;"></iframe> | ||
+ | </p> | ||
</html> | </html> | ||
Line 38: | Line 40: | ||
- | * **Marea:** Pentru a crea marea deasupra căreia zboară avionul, veți folosi un cilindru pe care îl veți plasa centrat în partea de jos a ecranului. Pentru realism, marea va avea valuri generate și se va roti în continuu. Acest lucru va fi realizat în Vertex Shader prin deformări aleatoare (de exemplu prin aplicarea unei rotații în jurul poziției inițiale pentru fiecare vertex al cilindrului, fiecare astfel de rotație având viteză și rază aleatoare). | + | * **Marea:** Pentru a crea marea deasupra căreia zboară avionul, veți folosi un cilindru pe care îl veți plasa centrat în partea de jos a ecranului. Pentru realism, marea va avea valuri generate și se va roti în continuu. Valurile vor fi realizate în Vertex Shader prin deformări aleatoare, dar care sa asigure o continuitate in timp (de exemplu se pot defini varfuri interioare cilindrului cu pozitii distorsionate ca in figura, iar apoi se poate aplica in vertex shader o rotație în jurul poziției inițiale pentru fiecare vertex al cilindrului, fiecare astfel de rotație având viteză și rază aleatoare definita pentru vertexul respectiv) |
{{ :egc:teme:2019:marea.png?nolink&400 |}} | {{ :egc:teme:2019:marea.png?nolink&400 |}} | ||
Line 46: | Line 48: | ||
* **Combustibil:** Alimentarea avionului se poate face din zbor prin colectarea obiectelor de combustibil. Acestea vor fi reprezentate de obiecte cu o culoare turcoaz, vor dispuse într-o înșiruire arcuită și vor avea o animație de rotire permanentă. Pot fi reprezentate spre exemplu prin obiecte de tip Teapot. În momentul coliziunii cu avionul acestea dispar, iar combustibilul avionului va crește. | * **Combustibil:** Alimentarea avionului se poate face din zbor prin colectarea obiectelor de combustibil. Acestea vor fi reprezentate de obiecte cu o culoare turcoaz, vor dispuse într-o înșiruire arcuită și vor avea o animație de rotire permanentă. Pot fi reprezentate spre exemplu prin obiecte de tip Teapot. În momentul coliziunii cu avionul acestea dispar, iar combustibilul avionului va crește. | ||
+ | |||
+ | <note tip>Mai multe informatii despre coliziuni si cum se pot implementa in 3D: | ||
+ | * [[https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Games/Techniques/3D_collision_detection]] | ||
+ | </note> | ||
Line 75: | Line 81: | ||
* Animații (10p) | * Animații (10p) | ||
* Construcția mediului (total 70p) | * Construcția mediului (total 70p) | ||
- | * Marea (30p) | + | * Marea (obiect + deformare animata in shader) (30p) |
* Norii (15p) | * Norii (15p) | ||
* Combustibil (15p) | * Combustibil (15p) |