Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2019:02 [2019/11/08 17:04]
maria_anca.balutoiu
egc:teme:2019:02 [2019/11/12 07:57] (current)
alexandru.gradinaru
Line 11: Line 11:
  
 <​html>​ <​html>​
-<iframe width="​560"​ height="​315"​ src="​https://​www.youtube.com/​embed/​s6gM2GBF3Ek?​rel=0"​ frameborder="​0"​ allow="​accelerometer;​ autoplay; encrypted-media;​ gyroscope; picture-in-picture"​ allowfullscreen></​iframe>​+<p style="​text-align:​center;​margin:​auto;">​ 
 +<iframe width="​560"​ height="​315"​ src="​https://​www.youtube.com/​embed/​s6gM2GBF3Ek?​rel=0"​ frameborder="​0"​ allow="​accelerometer;​ autoplay; encrypted-media;​ gyroscope; picture-in-picture"​ allowfullscreen ​style="​text-align:​center;​margin:​auto;"​></​iframe
 +</p>
 </​html>​ </​html>​
  
Line 38: Line 40:
  
  
-  * **Marea:** Pentru a crea marea deasupra căreia zboară avionul, veți folosi un cilindru pe care îl veți plasa centrat în partea de jos a ecranului. Pentru realism, marea va avea valuri generate și se va roti în continuu. ​Acest lucru va fi realizat ​în Vertex Shader prin deformări aleatoare (de exemplu ​prin aplicarea unei rotații în jurul poziției inițiale pentru fiecare vertex al cilindrului,​ fiecare astfel de rotație având viteză și rază aleatoare).+  * **Marea:** Pentru a crea marea deasupra căreia zboară avionul, veți folosi un cilindru pe care îl veți plasa centrat în partea de jos a ecranului. Pentru realism, marea va avea valuri generate și se va roti în continuu. ​Valurile vor fi realizate ​în Vertex Shader prin deformări aleatoare, dar care sa asigure o continuitate in timp (de exemplu ​se pot defini varfuri interioare cilindrului cu pozitii distorsionate ca in figura, iar apoi se poate aplica in vertex shader o rotație în jurul poziției inițiale pentru fiecare vertex al cilindrului,​ fiecare astfel de rotație având viteză și rază aleatoare ​definita pentru vertexul respectiv)
  
 {{ :​egc:​teme:​2019:​marea.png?​nolink&​400 |}} {{ :​egc:​teme:​2019:​marea.png?​nolink&​400 |}}
Line 46: Line 48:
  
   * **Combustibil:​** Alimentarea avionului se poate face din zbor prin colectarea obiectelor de combustibil. Acestea vor fi reprezentate de obiecte cu o culoare turcoaz, vor dispuse într-o înșiruire arcuită și vor avea o animație de rotire permanentă. Pot fi reprezentate spre exemplu prin obiecte de tip Teapot. În momentul coliziunii cu avionul acestea dispar, iar combustibilul avionului va crește.   * **Combustibil:​** Alimentarea avionului se poate face din zbor prin colectarea obiectelor de combustibil. Acestea vor fi reprezentate de obiecte cu o culoare turcoaz, vor dispuse într-o înșiruire arcuită și vor avea o animație de rotire permanentă. Pot fi reprezentate spre exemplu prin obiecte de tip Teapot. În momentul coliziunii cu avionul acestea dispar, iar combustibilul avionului va crește.
 +
 +<note tip>Mai multe informatii despre coliziuni si cum se pot implementa in 3D:
 +  * [[https://​developer.mozilla.org/​en-US/​docs/​Games/​Techniques/​3D_collision_detection]]
 +</​note>​
  
  
Line 75: Line 81:
     * Animații (10p)      * Animații (10p) 
   * Construcția mediului (total 70p)   * Construcția mediului (total 70p)
-    * Marea (30p)+    * Marea (obiect + deformare animata in shader) ​(30p)
     * Norii (15p)     * Norii (15p)
     * Combustibil (15p)     * Combustibil (15p)
egc/teme/2019/02.1573225446.txt.gz · Last modified: 2019/11/08 17:04 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0