Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2019:02 [2019/11/08 16:21]
alexandru.gradinaru
egc:teme:2019:02 [2019/11/12 07:57] (current)
alexandru.gradinaru
Line 1: Line 1:
 ===== Tema 2 - Avion cu Motor ===== ===== Tema 2 - Avion cu Motor =====
  
-**Responsabili:​** Alex Grădinaru, Anca Băluțoiu +  * **Responsabili:​** Alex Grădinaru, Anca Băluțoiu 
- +  ​* ​**Lansare:​** 8 noiembrie 
-**Lansare:​** 8 noiembrie +  ​* ​**Termen de predare:** 29 noiembrie 2019, ora 23:55 (30 și 1 nu se vor considera întârziere) 
- +  ​* ​**Notă: Orice informație ce nu a fost acoperită în acest document este la latitudinea voastră!**
-**Termen de predare:** 29 noiembrie 2019, ora 23:55 (30 și 1 nu se vor considera întârziere) +
- +
-**Notă: Orice informație ce nu a fost acoperită în acest document este la latitudinea voastră!**+
  
 În cadrul temei 2 trebuie să implementați un joc în care sunteți un aviator ce nu trebuie să se lovească de obstacole și nici să rămână fără combustibil pentru avion. ​ În cadrul temei 2 trebuie să implementați un joc în care sunteți un aviator ce nu trebuie să se lovească de obstacole și nici să rămână fără combustibil pentru avion. ​
Line 14: Line 11:
  
 <​html>​ <​html>​
-<iframe width="​560"​ height="​315"​ src="​https://​www.youtube.com/​embed/​s6gM2GBF3Ek?​rel=0"​ frameborder="​0"​ allow="​accelerometer;​ autoplay; encrypted-media;​ gyroscope; picture-in-picture"​ allowfullscreen></​iframe>​+<p style="​text-align:​center;​margin:​auto;">​ 
 +<iframe width="​560"​ height="​315"​ src="​https://​www.youtube.com/​embed/​s6gM2GBF3Ek?​rel=0"​ frameborder="​0"​ allow="​accelerometer;​ autoplay; encrypted-media;​ gyroscope; picture-in-picture"​ allowfullscreen ​style="​text-align:​center;​margin:​auto;"​></​iframe
 +</p>
 </​html>​ </​html>​
  
Line 41: Line 40:
  
  
-  * **Marea:** Pentru a crea marea deasupra căreia zboară avionul, veți folosi un cilindru pe care îl veți plasa centrat în partea de jos a ecranului. Pentru realism, marea va avea valuri generate și se va roti în continuu. ​Acest lucru va fi realizat ​în Vertex Shader prin deformări aleatoare (de exemplu ​prin aplicarea unei rotații în jurul poziției inițiale pentru fiecare vertex al cilindrului,​ fiecare astfel de rotație având viteză și rază aleatoare).+  * **Marea:** Pentru a crea marea deasupra căreia zboară avionul, veți folosi un cilindru pe care îl veți plasa centrat în partea de jos a ecranului. Pentru realism, marea va avea valuri generate și se va roti în continuu. ​Valurile vor fi realizate ​în Vertex Shader prin deformări aleatoare, dar care sa asigure o continuitate in timp (de exemplu ​se pot defini varfuri interioare cilindrului cu pozitii distorsionate ca in figura, iar apoi se poate aplica in vertex shader o rotație în jurul poziției inițiale pentru fiecare vertex al cilindrului,​ fiecare astfel de rotație având viteză și rază aleatoare ​definita pentru vertexul respectiv)
  
 {{ :​egc:​teme:​2019:​marea.png?​nolink&​400 |}} {{ :​egc:​teme:​2019:​marea.png?​nolink&​400 |}}
Line 48: Line 47:
   * **Obstacole:​** Obstacolele vor fi reprezentate în scenă prin obiecte de culoare roșie (de exemplu sfere) cu o animație de rotație. În momentul coliziunii cu avionul acestea dispar iar jucătorul pierde o viață.   * **Obstacole:​** Obstacolele vor fi reprezentate în scenă prin obiecte de culoare roșie (de exemplu sfere) cu o animație de rotație. În momentul coliziunii cu avionul acestea dispar iar jucătorul pierde o viață.
  
-  * **Combustibil:​** Alimentarea avionului se poate face din zbor prin colectarea obiectelor de combustibil. Acestea vor fi reprezentate de obiecte cu o culoare turcoaz, vor dispuse într-o ​inșiruire arcuită și vor avea o animație de rotire permanentă. Pot fi reprezentate spre exemplu prin obiecte de tip Teapot. În momentul coliziunii cu avionul acestea dispar, iar combustibilul avionului va crește.+  * **Combustibil:​** Alimentarea avionului se poate face din zbor prin colectarea obiectelor de combustibil. Acestea vor fi reprezentate de obiecte cu o culoare turcoaz, vor dispuse într-o ​înșiruire arcuită și vor avea o animație de rotire permanentă. Pot fi reprezentate spre exemplu prin obiecte de tip Teapot. În momentul coliziunii cu avionul acestea dispar, iar combustibilul avionului va crește. 
 + 
 +<note tip>Mai multe informatii despre coliziuni si cum se pot implementa in 3D: 
 +  * [[https://​developer.mozilla.org/​en-US/​docs/​Games/​Techniques/​3D_collision_detection]] 
 +</​note>​
  
  
Line 73: Line 76:
  
 === Notare (150p) === === Notare (150p) ===
-  * Construcția avionului (30p)+  * Construcția avionului (total 30p)
     * Componente (10p)     * Componente (10p)
     * Deplasare (10p)     * Deplasare (10p)
     * Animații (10p)      * Animații (10p) 
-  * Construcția mediului (70p) +  * Construcția mediului (total 70p) 
-    * Marea (30p)+    * Marea (obiect + deformare animata in shader) ​(30p)
     * Norii (15p)     * Norii (15p)
     * Combustibil (15p)     * Combustibil (15p)
egc/teme/2019/02.1573222903.txt.gz · Last modified: 2019/11/08 16:21 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0