This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc:teme:2019:01 [2019/10/30 11:09] anca.morar |
egc:teme:2019:01 [2020/11/01 09:18] (current) anca.morar |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| ==== Tema 1 - My Flappy Bird ==== | ==== Tema 1 - My Flappy Bird ==== | ||
| - | In cadrul temei 1 veti implementa propria versiune de Flappy Bird. Tot ce nu este specificat ramane la creativitatea voastra. | + | In cadrul temei 1 se va implementa o versiune simplificata a jocului My Flappy Bird. Tot ce nu este specificat ramane la creativitatea voastra. |
| === Pasarea === | === Pasarea === | ||
| - | Pasarea va fi creata prin combinarea mai multor figuri geometrice pline (GL_FILL) generate de voi. Minim 2 primitive geometrice(e.g. triunghi, patrat, cerc, etc.) Trebuie sa creati cel putin corpul pasarii, capul si ciocul). | + | Pasarea va fi formata din mai multe primitive simple (de exemplu, un dreptunghi si un disc de cerc). |
| - | + | ||
| - | Exemplu de pasare: | + | |
| - | * Doua discuri de cerc si un triunghi (figura din stanga) | + | |
| - | * Un dreptunghi, un disc de cerc si un triunghi (figura din centru) | + | |
| - | * Un dreptunghi, un disc de cerc si mai multe triunghiuri (figura din dreapta) | + | |
| {{ :egc:teme:2019:fb.png?nolink&768 |}} | {{ :egc:teme:2019:fb.png?nolink&768 |}} | ||
| Line 88: | Line 83: | ||
| * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | ||
| * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | ||
| - | * stergeti fisierul __**/.vs**__ (in caz ca exista) | + | * stergeti folderul __**/.vs**__ (in caz ca exista) |
| * stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | * stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | ||
| * executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) | * executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) | ||