This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc:teme:2018:03 [2018/12/10 20:37] ovidiu.dinu [Clădrile] |
egc:teme:2018:03 [2019/01/10 15:46] (current) alexandru.gradinaru [Alte exemple orientative] |
||
|---|---|---|---|
| Line 34: | Line 34: | ||
| Asamblarea primitivelor constituente unei cladiri consta in aplicarea de **transformari** (**scalare, translatie, rotatie**) acestora dupa un **set de reguli(constrangeri)** creat de voi astfel incat rezultatul arata ca o potentiala cladire.\\ | Asamblarea primitivelor constituente unei cladiri consta in aplicarea de **transformari** (**scalare, translatie, rotatie**) acestora dupa un **set de reguli(constrangeri)** creat de voi astfel incat rezultatul arata ca o potentiala cladire.\\ | ||
| - | {{ :egc:teme:2018:untitled.png?300 |}} | + | {{ :egc:teme:2018:untitled.png?500 |}} |
| ==== Străzile ==== | ==== Străzile ==== | ||
| Line 41: | Line 41: | ||
| Strazile trebuie sa fie si ele **texturate** utilizand **GL_REPEAT**. | Strazile trebuie sa fie si ele **texturate** utilizand **GL_REPEAT**. | ||
| <note important>Geometriile cladirilor nu se vor suprapune peste geometriile strazilor. </note> | <note important>Geometriile cladirilor nu se vor suprapune peste geometriile strazilor. </note> | ||
| + | Minimul de complexitate implica doar strazi pe verticala si pe orizontala. Cladirile vor fi plasate in celulele formate intre strazi. Minimul de complexitate implica o cladire per celula. | ||
| ==== Elementele decorative ==== | ==== Elementele decorative ==== | ||
| Orasul va contine elemente decorative plasate printr-un algoritm procedural, dupa un **set de reguli** ales de voi, astfel ca nu se intersecteaza cu alte elemente, iar pozitia, rotatia si dimensiunea acestora le incadreaza corespunzator in scena. \\ | Orasul va contine elemente decorative plasate printr-un algoritm procedural, dupa un **set de reguli** ales de voi, astfel ca nu se intersecteaza cu alte elemente, iar pozitia, rotatia si dimensiunea acestora le incadreaza corespunzator in scena. \\ | ||
| Line 56: | Line 56: | ||
| //**[[https://youtu.be/-d2-PtK4F6Y]]**// | //**[[https://youtu.be/-d2-PtK4F6Y]]**// | ||
| <note tip>Puteti folosi gramatici independente de context pentru construirea algoritmului de generare procedurala. </note> | <note tip>Puteti folosi gramatici independente de context pentru construirea algoritmului de generare procedurala. </note> | ||
| + | |||
| + | ==== Alte exemple orientative ==== | ||
| + | |||
| + | * http://www.shamusyoung.com/twentysidedtale/images/pixelcity_cars3.jpg | ||
| + | * http://vectorworksindia.com/frontend/web/img/products/64d3e39fe525b9d56338e58dd6cd8be009e14dd1.png | ||
| + | * https://cdn.dribbble.com/users/17619/screenshots/1188357/attachments/156829/3d-city.png | ||
| + | * http://weelii.com/wp-content/uploads/2015/07/Low-Poly-City.jpg | ||
| + | * https://designshack.net/wp-content/uploads/cityscape-1.jpg | ||
| + | |||
| + | {{ :egc:teme:2018:procedural_buildings.jpg?500 |}} | ||
| ==== Resurse utile ==== | ==== Resurse utile ==== | ||