Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2018:03 [2018/12/08 00:18]
ovidiu.dinu [Exemplu de Implementare]
egc:teme:2018:03 [2019/01/10 15:46] (current)
alexandru.gradinaru [Alte exemple orientative]
Line 3: Line 3:
   * **Responsabili**:​ Alex Gradinaru, Alex Dinu \\   * **Responsabili**:​ Alex Gradinaru, Alex Dinu \\
   * **Perioada de lucru**: 8/12/2018 – 13/01/2019   * **Perioada de lucru**: 8/12/2018 – 13/01/2019
-  * **Termen de predare**: 13/01/2019, 23:55 \\  +  * **Termen de predare**: 13/01/2019, 23:55 \\
-  * **Depunctare intarziere**:​ **2.5p/zi** pana la maxim **40p** din totalul de **100p**+
  
 ===== New Vegas =====  ===== New Vegas ===== 
Line 33: Line 32:
 Cladirile sunt formate prin asamblare de **primitive** cu geometrie alterata procedural. Asamblarea este controlata printr-un proces **pseudorandom** creat de voi. Primitivele pot fi, de exemplu, cilindri cu distanta nu neaparat uniforma intre oricare 2 puncte succesive de pe conturul cercului generator, cu numar variabil de puncte, etc. Pot fi paralelipipede,​ etc.\\ Cladirile sunt formate prin asamblare de **primitive** cu geometrie alterata procedural. Asamblarea este controlata printr-un proces **pseudorandom** creat de voi. Primitivele pot fi, de exemplu, cilindri cu distanta nu neaparat uniforma intre oricare 2 puncte succesive de pe conturul cercului generator, cu numar variabil de puncte, etc. Pot fi paralelipipede,​ etc.\\
 Pentru fiecare triunghi generat, trebuie sa generati si **coordonatele de texturare** corespunzatoare,​ astfel incat puteti aplica o textura repetitiva (tileable, folositi **GL_REPEAT**) cu ferestre. Puteti gandi triunghiurile constituente ale primitivelor cate 2, formand un quad, caruia sa-i dati coordonate de texturare in afara intervalului (0,​1)x(0,​1),​ astfel incat sa folositi **GL_REPEAT** corespunzator.\\ Pentru fiecare triunghi generat, trebuie sa generati si **coordonatele de texturare** corespunzatoare,​ astfel incat puteti aplica o textura repetitiva (tileable, folositi **GL_REPEAT**) cu ferestre. Puteti gandi triunghiurile constituente ale primitivelor cate 2, formand un quad, caruia sa-i dati coordonate de texturare in afara intervalului (0,​1)x(0,​1),​ astfel incat sa folositi **GL_REPEAT** corespunzator.\\
-Asamblarea primitivelor constituente unei cladiri consta in aplicarea de **transformari** (**scalare, translatie, rotatie**) acestora dupa un **set de reguli(constrangeri)** creat de voi astfel incat rezultatul arata ca o potentiala cladire.+Asamblarea primitivelor constituente unei cladiri consta in aplicarea de **transformari** (**scalare, translatie, rotatie**) acestora dupa un **set de reguli(constrangeri)** creat de voi astfel incat rezultatul arata ca o potentiala cladire.\\ 
 + 
 +{{ :​egc:​teme:​2018:​untitled.png?​500 |}}
  
 ==== Străzile ==== ==== Străzile ====
Line 40: Line 41:
 Strazile trebuie sa fie si ele **texturate** utilizand **GL_REPEAT**. Strazile trebuie sa fie si ele **texturate** utilizand **GL_REPEAT**.
 <note important>​Geometriile cladirilor nu se vor suprapune peste geometriile strazilor. </​note>​ <note important>​Geometriile cladirilor nu se vor suprapune peste geometriile strazilor. </​note>​
 +Minimul de complexitate implica doar strazi pe verticala si pe orizontala. Cladirile vor fi plasate in celulele formate intre strazi. Minimul de complexitate implica o cladire per celula.
 ==== Elementele decorative ==== ==== Elementele decorative ====
 Orasul va contine elemente decorative plasate printr-un algoritm procedural, dupa un **set de reguli** ales de voi, astfel ca nu se intersecteaza cu alte elemente, iar pozitia, rotatia si dimensiunea acestora le incadreaza corespunzator in scena. \\ Orasul va contine elemente decorative plasate printr-un algoritm procedural, dupa un **set de reguli** ales de voi, astfel ca nu se intersecteaza cu alte elemente, iar pozitia, rotatia si dimensiunea acestora le incadreaza corespunzator in scena. \\
Line 52: Line 53:
  
 ===== Exemplu de Implementare ===== ===== Exemplu de Implementare =====
-Sunteti incurajati sa va ghidati dupa implementarea de la acest link: +Sunteti incurajati sa va ghidati dupa implementarea de la acest link: \\ 
-[[https://​youtu.be/​-d2-PtK4F6Y]]+//**[[https://​youtu.be/​-d2-PtK4F6Y]]**//
 <note tip>​Puteti folosi gramatici independente de context pentru construirea algoritmului de generare procedurala. </​note>​ <note tip>​Puteti folosi gramatici independente de context pentru construirea algoritmului de generare procedurala. </​note>​
-===== Resurse utile ===== 
  
-  ​Itemhttp://​pcg.wikidot.com/​category-pcg-algorithms+==== Alte exemple orientative ==== 
 + 
 +  ​http://​www.shamusyoung.com/​twentysidedtale/​images/​pixelcity_cars3.jpg 
 +  * http://​vectorworksindia.com/​frontend/​web/​img/​products/​64d3e39fe525b9d56338e58dd6cd8be009e14dd1.png 
 +  * https://​cdn.dribbble.com/​users/​17619/​screenshots/​1188357/​attachments/​156829/​3d-city.png 
 +  * http://​weelii.com/​wp-content/​uploads/​2015/​07/​Low-Poly-City.jpg 
 +  * https://​designshack.net/​wp-content/​uploads/​cityscape-1.jpg 
 + 
 +{{ :​egc:​teme:​2018:​procedural_buildings.jpg?​500 |}} 
 +==== Resurse utile ==== 
 + 
 +  * http://​pcg.wikidot.com/​category-pcg-algorithms
   * https://​medium.freecodecamp.org/​how-to-make-your-own-procedural-dungeon-map-generator-using-the-random-walk-algorithm-e0085c8aa9a   * https://​medium.freecodecamp.org/​how-to-make-your-own-procedural-dungeon-map-generator-using-the-random-walk-algorithm-e0085c8aa9a
   * https://​stackoverflow.com/​questions/​155069/​how-does-one-get-started-with-procedural-generation   * https://​stackoverflow.com/​questions/​155069/​how-does-one-get-started-with-procedural-generation
Line 69: Line 80:
 ===== Barem ===== ===== Barem =====
 <note tip> <note tip>
-  * **30p** - Generare procedurala a geometriei cladirilor +  * **20p** - Generare procedurala a geometriei cladirilor 
-  * **30p** - Generare procedurala a retelei de drumuri +  * **20p** - Generare procedurala a retelei de drumuri 
-  * **10p** - Texturarea cladirilor +  * **20p** - Texturarea cladirilor 
-  * **10p** - Texturarea strazilor +  * **20p** - Texturarea strazilor 
-  * **10p** - Iluminare scena +  * **15p** - Iluminare scena
-  * ** 5p** - Camera+
   * ** 5p** - Readme&​Comentarii   * ** 5p** - Readme&​Comentarii
  
egc/teme/2018/03.1544221122.txt.gz · Last modified: 2018/12/08 00:18 by ovidiu.dinu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0