This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc:teme:2018:02 [2018/11/13 00:23] paul.gheorghe2411 |
egc:teme:2018:02 [2018/12/04 17:42] (current) paul.gheorghe2411 [Joc de biliard] |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| ===== Tema 2 ===== | ===== Tema 2 ===== | ||
| - | <hidden> | ||
| ==== Joc de biliard ==== | ==== Joc de biliard ==== | ||
| Line 57: | Line 56: | ||
| === Alte specificatii === | === Alte specificatii === | ||
| - | Dupa lovitura, camera se schimba din third person pe bila alba pe una top-down, | + | * Dupa lovitura, camera se schimba din third person pe bila alba pe una top-down, |
| pentru a putea fi vizualizata lovitura: | pentru a putea fi vizualizata lovitura: | ||
| {{:egc:teme:2018:3.png?direct&600|}} | {{:egc:teme:2018:3.png?direct&600|}} | ||
| - | Pentru punctaj complet, jocul trebuie sa fie consecvent. | + | * Pentru punctaj complet, jocul trebuie sa fie consecvent. |
| - | Animatia tacului pentru lovirea bilei albe se va face in vertex shader. | + | * Animatia tacului pentru lovirea bilei albe se va face in vertex shader. |
| Line 69: | Line 68: | ||
| * 10% - Afisare la stdout statistici joc (cate bile a bagat fiecare, cate fault-uri s-au comis etc) | * 10% - Afisare la stdout statistici joc (cate bile a bagat fiecare, cate fault-uri s-au comis etc) | ||
| - | * 10% - Implementarea coliziunilor (bila-bila, bila-manta) | + | * 10% - Implementarea coliziunilor (bila-bila, bila-manta) (link-ul [[http://www.gamasutra.com/view/feature/3015/pool_hall_lessons_fast_accurate_.php|acesta]] ar fi de folos) |
| * 10% - Dispartia unei bile bagata in buzunar | * 10% - Dispartia unei bile bagata in buzunar | ||
| * 15% - Animatie tac in vertex shader in momentul loviturii | * 15% - Animatie tac in vertex shader in momentul loviturii | ||
| Line 121: | Line 120: | ||
| === Deadline tema === | === Deadline tema === | ||
| - | //TODO// | + | 5 decembrie 2018, ora 23:55 |
| - | </hidden> | ||
| - | baking .. | ||