This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:2018:02 [2018/11/13 00:22] paul.gheorghe2411 |
egc:teme:2018:02 [2018/12/04 17:42] (current) paul.gheorghe2411 [Joc de biliard] |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
===== Tema 2 ===== | ===== Tema 2 ===== | ||
- | <hidden> | ||
==== Joc de biliard ==== | ==== Joc de biliard ==== | ||
Line 37: | Line 36: | ||
La inceput, tacul este foarte aproape de bila alba. Tacul va avea o animatie de retragere (pe directia tacului) atunci cand se apasa "Left Mouse Button". Aceasta animatie va fi facuta in **vertex shader**. Dupa ce tacul a ajuns la o distanta anume de bila alba, acesta revine aproape de bila alba si animatia se reia. Intensitatea loviturii va fi direct proportionala cu distanta intre tac si bila alba. Cand dam drumul butonului din stanga al mouse-ului, se executa lovitura. De asemenea, cu "Right Mouse Button" se poate misca tacul in jurul bilei albe, camera urmarind bila alba si tacul ca in modul third person. Directia loviturii este data de directia tacului. Dupa lovitura, bila alba va avea o anumita viteza cu | La inceput, tacul este foarte aproape de bila alba. Tacul va avea o animatie de retragere (pe directia tacului) atunci cand se apasa "Left Mouse Button". Aceasta animatie va fi facuta in **vertex shader**. Dupa ce tacul a ajuns la o distanta anume de bila alba, acesta revine aproape de bila alba si animatia se reia. Intensitatea loviturii va fi direct proportionala cu distanta intre tac si bila alba. Cand dam drumul butonului din stanga al mouse-ului, se executa lovitura. De asemenea, cu "Right Mouse Button" se poate misca tacul in jurul bilei albe, camera urmarind bila alba si tacul ca in modul third person. Directia loviturii este data de directia tacului. Dupa lovitura, bila alba va avea o anumita viteza cu | ||
directia tacului si magnitudinea proportionala cu distanta dintre tac la bila alba in momentul release-ului butonului stang al mouse-ului. In | directia tacului si magnitudinea proportionala cu distanta dintre tac la bila alba in momentul release-ului butonului stang al mouse-ului. In | ||
- | momentul ciocnirii bilei albe cu celelalte bile, acestea vor trebui sa se comporte ca in viata reala. | + | momentul ciocnirii bilei albe cu celelalte bile, acestea vor trebui sa se comporte ca in viata reala. Deplasarea bilei albe este in planul XOZ. |
2. **Alegerea culorii fiecarui jucator** | 2. **Alegerea culorii fiecarui jucator** | ||
Line 57: | Line 56: | ||
=== Alte specificatii === | === Alte specificatii === | ||
- | Dupa lovitura, camera se schimba din third person pe bila alba pe una top-down, | + | * Dupa lovitura, camera se schimba din third person pe bila alba pe una top-down, |
pentru a putea fi vizualizata lovitura: | pentru a putea fi vizualizata lovitura: | ||
{{:egc:teme:2018:3.png?direct&600|}} | {{:egc:teme:2018:3.png?direct&600|}} | ||
- | Pentru punctaj complet, jocul trebuie sa fie consecvent. | + | * Pentru punctaj complet, jocul trebuie sa fie consecvent. |
- | Animatia tacului pentru lovirea bilei albe se va face in vertex shader. | + | * Animatia tacului pentru lovirea bilei albe se va face in vertex shader. |
Line 69: | Line 68: | ||
* 10% - Afisare la stdout statistici joc (cate bile a bagat fiecare, cate fault-uri s-au comis etc) | * 10% - Afisare la stdout statistici joc (cate bile a bagat fiecare, cate fault-uri s-au comis etc) | ||
- | * 10% - Implementarea coliziunilor (bila-bila, bila-manta) | + | * 10% - Implementarea coliziunilor (bila-bila, bila-manta) (link-ul [[http://www.gamasutra.com/view/feature/3015/pool_hall_lessons_fast_accurate_.php|acesta]] ar fi de folos) |
* 10% - Dispartia unei bile bagata in buzunar | * 10% - Dispartia unei bile bagata in buzunar | ||
* 15% - Animatie tac in vertex shader in momentul loviturii | * 15% - Animatie tac in vertex shader in momentul loviturii | ||
Line 121: | Line 120: | ||
=== Deadline tema === | === Deadline tema === | ||
- | //TODO// | + | 5 decembrie 2018, ora 23:55 |
- | </hidden> | ||
- | baking .. |