Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2017:01 [2017/10/30 11:24]
alexandru.gradinaru [Arhivarea proiectului]
egc:teme:2017:01 [2019/10/22 06:31] (current)
alexandru.gradinaru
Line 31: Line 31:
 Ciocnirea sau atingerea a doua obiecte se defineste prin termenul de coliziune. Determinarea coliziunii poate fi simplificata prin aproximarea caracterului cu un cerc. Ciocnirea sau atingerea a doua obiecte se defineste prin termenul de coliziune. Determinarea coliziunii poate fi simplificata prin aproximarea caracterului cu un cerc.
  
-<note tip>Mai multe informatii despre ​metode de coliziune+<note tip>Mai multe informatii despre ​ce reprezinta coliziunea si cum se poate implementa
-  * https://​developer.mozilla.org/​en-US/​docs/​Games/​Techniques/​2D_collision_detection +  * [[https://​developer.mozilla.org/​en-US/​docs/​Games/​Techniques/​2D_collision_detection]] 
-  * https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Games/Techniques/​3D_collision_detection +  * [[https://learnopengl.com/In-Practice/2D-Game/Collisions/Collision-detection]] 
-  * https://studiofreya.com/3d-math-and-physics/​collision-theory/​ +  * [[https://www.youtube.com/watch?​v=aTbw71EpamY]] 
-  * Google search ​:)+  * [[https://​developer.mozilla.org/​en-US/​docs/​Games/​Techniques/​3D_collision_detection]]
 </​note>​ </​note>​
  
Line 61: Line 61:
  
 <note important>​ <note important>​
-Puteti sa folositi ce culori doriti atat timp cat este observata clar distinctia dintre obiecte. 
 Alte aspecte ce nu au fost prezentate raman la latitudinea voastra. Alte aspecte ce nu au fost prezentate raman la latitudinea voastra.
 </​note>​ </​note>​
Line 67: Line 66:
 <note tip> <note tip>
   * Se poate utiliza framework-ul de laborator sau o implementare proprie.   * Se poate utiliza framework-ul de laborator sau o implementare proprie.
-  * Plecand de la pozitia mouse-ului in pixeli si cunoscand spatiul logic utilizat puteti sa calculati pozitia logica a cursorului pentru a determina directia de deplasare. 
   * Documentatia pentru evenimentele de mouse se gaseste in fisierul [[https://​github.com/​UPB-Graphics/​Framework-EGC/​blob/​master/​Source/​Core/​Window/​InputController.h|/​Core/​Window/​InputController.h]]   * Documentatia pentru evenimentele de mouse se gaseste in fisierul [[https://​github.com/​UPB-Graphics/​Framework-EGC/​blob/​master/​Source/​Core/​Window/​InputController.h|/​Core/​Window/​InputController.h]]
 </​note>​ </​note>​
egc/teme/2017/01.1509355483.txt.gz · Last modified: 2017/10/30 11:24 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0