This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:02 [2016/11/21 15:24] alexandru.gradinaru [Exemplu rezolvare] |
egc:teme:02 [2016/12/17 17:44] (current) alexandru.gradinaru [Bonusuri posibile] |
||
---|---|---|---|
Line 45: | Line 45: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Pentru turnuri, personaj si inamici se pot folosi orice modele 3D incarcate(obj) sau obiecte compuse din mai multe primitive. | + | Pentru turnuri, personaj si inamici (sau orice altceva doriti) se pot folosi orice modele 3D incarcate sau obiecte compuse din mai multe primitive. |
+ | Puteti incarca obiecte de tipul obj, fbx, dae sau orice altceva e suportat de libraria assimp care va asigura incarcarea de fisiere. | ||
</note> | </note> | ||
Line 56: | Line 57: | ||
===== Exemplu rezolvare ===== | ===== Exemplu rezolvare ===== | ||
- | {{ :egc:teme:tema2:screen1.png?500 |}} | + | {{ :egc:teme:tema2:screen2.png?500 |}} |
<note> | <note> | ||
- | **Exemplu rezolvare tema**: {{:egc:teme:tema2:tema2demo.zip|}} | + | **Exemplu de rezolvare tema**: {{:egc:teme:tema2:tema2demo.zip|}} {{:egc:teme:tema2:tema2demox86.zip|}} |
</note> | </note> | ||
===== Barem notare ===== | ===== Barem notare ===== | ||
Line 95: | Line 96: | ||
* elemente grafice mai avansate, din afara arei acoperite de tema | * elemente grafice mai avansate, din afara arei acoperite de tema | ||
+ | <note> | ||
+ | * Bonusul se acorda doar daca cerintele de baza ale temei sunt implementate corect | ||
+ | * Notarea bonusului este la latitudinea asistentului si a calitatii implementarii, nu exista barem dar in principiu se pot accorda 5, 10, 15 pct | ||
+ | * Pentru implementari foarte speciale bonusul acordat poate ajunge pana la maxim 20 pct | ||
+ | * Bonusul nu este conditionat de trimiterea la timp a temei. Puteti obtine bonus chiar daca ati trimis tema cu intarziere. | ||
+ | </note> | ||
===== Arhivarea proiectului ===== | ===== Arhivarea proiectului ===== | ||