This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc:teme:02 [2016/11/21 08:22] alexandru.gradinaru |
egc:teme:02 [2016/12/17 17:44] (current) alexandru.gradinaru [Bonusuri posibile] |
||
|---|---|---|---|
| Line 45: | Line 45: | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| - | Pentru turnuri, personaj si inamici se pot folosi orice modele 3D incarcate(obj) sau obiecte compuse din mai multe primitive. | + | Pentru turnuri, personaj si inamici (sau orice altceva doriti) se pot folosi orice modele 3D incarcate sau obiecte compuse din mai multe primitive. |
| + | Puteti incarca obiecte de tipul obj, fbx, dae sau orice altceva e suportat de libraria assimp care va asigura incarcarea de fisiere. | ||
| </note> | </note> | ||
| Line 56: | Line 57: | ||
| ===== Exemplu rezolvare ===== | ===== Exemplu rezolvare ===== | ||
| - | {{ :egc:teme:tema2:screen1.png?500 |}} | + | {{ :egc:teme:tema2:screen2.png?500 |}} |
| + | <note> | ||
| + | **Exemplu de rezolvare tema**: {{:egc:teme:tema2:tema2demo.zip|}} {{:egc:teme:tema2:tema2demox86.zip|}} | ||
| + | </note> | ||
| ===== Barem notare ===== | ===== Barem notare ===== | ||
| Line 92: | Line 96: | ||
| * elemente grafice mai avansate, din afara arei acoperite de tema | * elemente grafice mai avansate, din afara arei acoperite de tema | ||
| + | <note> | ||
| + | * Bonusul se acorda doar daca cerintele de baza ale temei sunt implementate corect | ||
| + | * Notarea bonusului este la latitudinea asistentului si a calitatii implementarii, nu exista barem dar in principiu se pot accorda 5, 10, 15 pct | ||
| + | * Pentru implementari foarte speciale bonusul acordat poate ajunge pana la maxim 20 pct | ||
| + | * Bonusul nu este conditionat de trimiterea la timp a temei. Puteti obtine bonus chiar daca ati trimis tema cu intarziere. | ||
| + | </note> | ||
| ===== Arhivarea proiectului ===== | ===== Arhivarea proiectului ===== | ||