Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:02 [2016/11/20 21:20]
gabriel.ivanica [Barem notare]
egc:teme:02 [2016/12/17 17:44] (current)
alexandru.gradinaru [Bonusuri posibile]
Line 20: Line 20:
 Sa se implementeze un joc OpenGL in care utilizatorul are posibilitatea de a controla un personaj 3D ce va avea posibilitatea de a lansa proiectile catre inamici astfel: Sa se implementeze un joc OpenGL in care utilizatorul are posibilitatea de a controla un personaj 3D ce va avea posibilitatea de a lansa proiectile catre inamici astfel:
   * prin intermediul tastelor W, A, S, D (sau orice alte 4 taste) juctorul se poate misca in spatiul 3D   * prin intermediul tastelor W, A, S, D (sau orice alte 4 taste) juctorul se poate misca in spatiul 3D
-  * positia mouse-ului va determina rotirea camerei si a jucatorului (similar cu ce am facut in laborator)+  * positia mouse-ului va determina rotirea camerei si a jucatorului ​- camera va fi de tip TPS (third-person),​ iar jucatorul se va roti doar in jurul axei OY (stanga-dreapta) astfel incat directia camerei (forwardva fi si cea a jucatorului
   * apasarea butonului de mouse (left click) va lansa proiectile   * apasarea butonului de mouse (left click) va lansa proiectile
  
Line 45: Line 45:
  
 <note tip> <note tip>
-Pentru turnuri, personaj si inamici se pot folosi orice modele 3D incarcate(obj) sau obiecte compuse din mai multe primitive.+Pentru turnuri, personaj si inamici ​(sau orice altceva doriti) ​se pot folosi orice modele 3D incarcate sau obiecte compuse din mai multe primitive
 +Puteti incarca obiecte de tipul obj, fbx, dae sau orice altceva e suportat de libraria assimp care va asigura incarcarea de fisiere.
 </​note>​ </​note>​
  
Line 56: Line 57:
 ===== Exemplu rezolvare ===== ===== Exemplu rezolvare =====
  
-{{ :​egc:​teme:​tema2:​screen1.png?500 |}}+{{ :​egc:​teme:​tema2:​screen2.png?500 |}}
  
 +<​note>​
 +**Exemplu de rezolvare tema**: {{:​egc:​teme:​tema2:​tema2demo.zip|}} {{:​egc:​teme:​tema2:​tema2demox86.zip|}}
 +</​note>​
 ===== Barem notare ===== ===== Barem notare =====
  
-  * Crearea unui character 3d care este mereu orientat cu spatele catre o camera ​Third-person **[15p]**+  * Crearea unui character 3d care este mereu orientat cu spatele catre o camera ​**third-person** **[15p]**
   * Crearea inamicilor care parcurg traseul si sunt orientati spre directia in care merg **[10p]**   * Crearea inamicilor care parcurg traseul si sunt orientati spre directia in care merg **[10p]**
   * Armele userului (pistol [5p], pusca [5p], grenade launcher [10p]) **[20p]**   * Armele userului (pistol [5p], pusca [5p], grenade launcher [10p]) **[20p]**
Line 92: Line 96:
     * elemente grafice mai avansate, din afara arei acoperite de tema     * elemente grafice mai avansate, din afara arei acoperite de tema
  
 +<​note>​ 
 +  * Bonusul se acorda doar daca cerintele de baza ale temei sunt implementate corect 
 +  * Notarea bonusului este la latitudinea asistentului si a calitatii implementarii,​ nu exista barem dar in principiu se pot accorda 5, 10, 15 pct 
 +  * Pentru implementari foarte speciale bonusul acordat poate ajunge pana la maxim 20 pct 
 +  * Bonusul nu este conditionat de trimiterea la timp a temei. Puteti obtine bonus chiar daca ati trimis tema cu intarziere. 
 +</​note>​
 ===== Arhivarea proiectului ===== ===== Arhivarea proiectului =====
  
egc/teme/02.1479669658.txt.gz · Last modified: 2016/11/20 21:20 by gabriel.ivanica
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0