This shows you the differences between two versions of the page.
egc:notare [2017/09/27 07:53] alexandru.gradinaru |
egc:notare [2023/11/05 22:15] (current) victor.asavei |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
== Notare == | == Notare == | ||
- | Laboratorul reprezinta 6 puncte din nota finala, si este impartit astfel: | + | Laboratorul reprezintă 6 puncte din nota finală și este împărțit astfel: |
- | * 1.5p activitate laborator | + | * 1.5p activitate laborator (+ maxim 0.25p bonus cumulat) |
- | * 4.5p teme | + | * 4.5p teme (+ maxim 0.75p bonus cumulat) |
<note tip> | <note tip> | ||
- | Activitatea de laborator se evalueaza pe baza rezolvarii exercitiilor ce vor fi date in cadrul fiecarui laborator. | + | Activitatea de laborator se evaluează pe baza rezolvării exercițiilor ce vor fi date în cadrul fiecărui laborator. |
</note> | </note> | ||
+ | |||
+ | <hidden><del> | ||
+ | <note important> | ||
+ | Atenție! Ținând cont de faptul ca în acest an universitar atât cursul cât și laboratoarele se vor desfășura online, pentru ca activitatea corespunzătoare unui laborator să fie notată va trebui ca task-urile rezolvate să fie încărcate pe site-ul de cursuri astfel: | ||
+ | * Pentru fiecare laborator de activitate va exista pe site-ul de cursuri în cadrul săptămânii aferente un assignment de upload denumit **Activitate Laborator X: Upload task-uri** unde X este numărul laboratorului | ||
+ | * Fiecare student va trebui să încarce în cadrul acestei activitâți de upload o arhivă ce va conține două fișiere: **labX.cpp** și **labX.h** unde X este numărul laboratorului. La laboratoarele unde se scriu si shadere, acestea vor fi incluse de asemenea in arhiva, intr-un folder denumit Shaders. | ||
+ | * Detalii suplimentare despre modalitatea de desfășurare a laboratorului vor fi prezentate de fiecare asistent în cadrul laboratorului din prima săptămână de cursuri | ||
+ | </note> | ||
+ | </del> | ||
+ | </hidden> | ||
+ | |||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Vor fi propuse 3 teme in care se va folosi limbajul C/C++ si OpenGL. Fiecare valoreaza 1.5 puncte din nota finala. | + | Vor fi propuse 2 teme (T1 și T2) + o **temă suplimentară** (T3) în care se va folosi limbajul C/C++ și OpenGL.\\ |
+ | T1 și T2 au fiecare punctajul maxim de 2.25p împărțit după cum urmează: | ||
+ | * 1.5p cerințe de bază | ||
+ | * 0.75p cerințe avansate | ||
+ | Punctajul pentru T3 este de 1.5p. | ||
+ | |||
+ | Totalul punctajului standard ce se poate obține din Teme este de 4.5p.\\ | ||
+ | Astfel, punctajul standard maxim de 4.5p pentru Teme se poate acumula în mai multe feluri: | ||
+ | * Implementarea completă (cerințe de bază + cerințe avansate) pentru T1 și T2 | ||
+ | * Implementarea completă a cerințelor de bază pentru T1 și T2 + implementarea cerințelor T3 | ||
+ | * Implementarea parțială a cerințelor pentru T1, T2 și T3 | ||
+ | Bonusurile (0.75p) se acordă separat de punctajul standard de 4.5p pentru Teme. | ||
</note> | </note> | ||
<note important> | <note important> | ||
- | Atentie! Pentru a fi notate, temele trebuie prezentate in cadrul laboratoarelor dedicate acestui lucru. | + | Atenție! Pentru a fi notate, temele trebuie atât încărcate pe Moodle în cadrul activității de upload corespunzătoare cât și prezentate în cadrul laboratoarelor dedicate acestui lucru (vor fi anunțate din timp; în săptămânile de prezentare nu se fac laboratoare practice, se prezintă doar teme). |
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | <note warning> | ||
+ | Pentru a promova/intra în examen trebuie realizată cel puțin o temă si obținut cel puțin jumatate din punctajul pe activitatea din timpul semestrului (minim 3p din activitatea de laborator + teme). | ||
</note> | </note> |