This shows you the differences between two versions of the page.
egc:laboratoare:09 [2020/12/15 02:17] bogdan.teaca [Utilizarea texturii] |
egc:laboratoare:09 [2021/11/12 19:22] (current) victor.asavei [Cerinte laborator] |
||
---|---|---|---|
Line 216: | Line 216: | ||
* Ex: Faceti alpha discard daca valoarea ''alpha'' este mai mica de 0.5f | * Ex: Faceti alpha discard daca valoarea ''alpha'' este mai mica de 0.5f | ||
- Creati si incarcati pe GPU o textura random | - Creati si incarcati pe GPU o textura random | ||
- | * completati functia ''Laborator9::CreateRandomTexture'' | + | * completati functia ''Lab9::CreateRandomTexture'' |
* ! generati mipmaps : ''glGenerateMipmap(GL_TEXTURE_2D);'' | * ! generati mipmaps : ''glGenerateMipmap(GL_TEXTURE_2D);'' | ||
* textura va fi folosita in cadrul randarii pe cubul din stanga | * textura va fi folosita in cadrul randarii pe cubul din stanga | ||
Line 236: | Line 236: | ||
Bonus: | Bonus: | ||
- | - Sa se trimita timpul aplicatiei ''Engine::GetElapsedTime()'' catre fragment shader si sa se utilizeze pentru a cicla prin textura de pe globul pamantesc (pe coordonata OY) (doar pentru acel obiect, deci e nevoie de si de o variabila uniform pentru a testa obiectul randat) | + | - Sa se trimita timpul aplicatiei ''Engine::GetElapsedTime()'' catre fragment shader si sa se utilizeze pentru a cicla prin textura de pe globul pamantesc (pe coordonata OX) (doar pentru acel obiect, deci e nevoie de si de o variabila uniform pentru a testa obiectul randat) |
- Sa se roteasca spre directia camerei (doar pe OY) quadul cu textura de iarba astfel incat sa fie orientat tot timpul catre camera. <hidden>Sa se randeze inca de 2 ori aceasi textura in aceasi pozitie dar cu o rotatie (fata de cea pricipala) de +- 30 grade. | - Sa se roteasca spre directia camerei (doar pe OY) quadul cu textura de iarba astfel incat sa fie orientat tot timpul catre camera. <hidden>Sa se randeze inca de 2 ori aceasi textura in aceasi pozitie dar cu o rotatie (fata de cea pricipala) de +- 30 grade. | ||
</hidden> | </hidden> |