Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:laboratoare:09 [2020/12/15 02:15]
bogdan.teaca [Utilizarea texturii]
egc:laboratoare:09 [2021/11/12 19:22] (current)
victor.asavei [Cerinte laborator]
Line 127: Line 127:
  {{ egc:​laboratoare:​lab9texturephoto5.png |}}  {{ egc:​laboratoare:​lab9texturephoto5.png |}}
  
-Elementele individuale ale unui vec4 pot fi accesate utilizand numele componentelor:​\\ +Elementele individuale ale unui ''​vec4'' ​pot fi accesate utilizand numele componentelor:​\\ 
-- Pentru date geometrice: x, y, z, w\\ +- Pentru date geometrice: ​''​x, y, z, w''​\\ 
-- Pentru date legate de culori (red, green, blue, alpha): r, g, b, a\\ +- Pentru date legate de culori (red, green, blue, alpha): ​''​r, g, b, a''​\\ 
-- Pentru date de texturare: s, t, p, q\\+- Pentru date de texturare: ​''​s, t, p, q''​\\
  
 Pentru a omite desenarea fragmentelor care nu sunt vizibile se foloseste directiva de shader ''​discard''​. Pentru a omite desenarea fragmentelor care nu sunt vizibile se foloseste directiva de shader ''​discard''​.
Line 216: Line 216:
     * Ex: Faceti alpha discard daca valoarea ''​alpha''​ este mai mica de 0.5f     * Ex: Faceti alpha discard daca valoarea ''​alpha''​ este mai mica de 0.5f
   - Creati si incarcati pe GPU o textura random   - Creati si incarcati pe GPU o textura random
-    * completati functia ''​Laborator9::​CreateRandomTexture''​+    * completati functia ''​Lab9::​CreateRandomTexture''​
     * ! generati mipmaps : ''​glGenerateMipmap(GL_TEXTURE_2D);''​     * ! generati mipmaps : ''​glGenerateMipmap(GL_TEXTURE_2D);''​
     * textura va fi folosita in cadrul randarii pe cubul din stanga     * textura va fi folosita in cadrul randarii pe cubul din stanga
Line 236: Line 236:
  
 Bonus: Bonus:
-  - Sa se trimita timpul aplicatiei ''​Engine::​GetElapsedTime()''​ catre fragment shader si sa se utilizeze pentru a cicla prin textura de pe globul pamantesc (pe coordonata ​OY) (doar pentru acel obiect, deci e nevoie de si de o variabila uniform pentru a testa obiectul randat)+  - Sa se trimita timpul aplicatiei ''​Engine::​GetElapsedTime()''​ catre fragment shader si sa se utilizeze pentru a cicla prin textura de pe globul pamantesc (pe coordonata ​OX) (doar pentru acel obiect, deci e nevoie de si de o variabila uniform pentru a testa obiectul randat)
   - Sa se roteasca spre directia camerei (doar pe OY) quadul cu textura de iarba astfel incat sa fie orientat tot timpul catre camera. <​hidden>​Sa se randeze inca de 2 ori aceasi textura in aceasi pozitie dar cu o rotatie (fata de cea pricipala) de +- 30 grade.   - Sa se roteasca spre directia camerei (doar pe OY) quadul cu textura de iarba astfel incat sa fie orientat tot timpul catre camera. <​hidden>​Sa se randeze inca de 2 ori aceasi textura in aceasi pozitie dar cu o rotatie (fata de cea pricipala) de +- 30 grade.
  
 </​hidden>​ </​hidden>​
egc/laboratoare/09.1607991323.txt.gz · Last modified: 2020/12/15 02:15 by bogdan.teaca
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0